Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ارشد ترامپ با شخصیت «مارج» که نقش مادر در کارتون «سیمپسون‌ها» را دارد، وارد یک درگیری توییتری شد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ غیرقابل پیش‌بینی آمریکا، شاهد یک اتفاق عجیب دیگر بوده و این بار یکی از مشاوران دونالد ترامپ وارد یک درگیری توییتری با «مارج»، یکی از شخصیت‌های سریال کمدی انیمیشن محبوب «سیمپسون‌ها» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقابله وقتی شروع شد که جنا الیس، یکی از مشاوران کمپین ارشد ترامپ، خواست انتخاب شدن کامالا هریس سناتور اهل کالیفرنیا را به‌عنوان معاون جو بایدن در رقابت ریاست‌جمهوری به سخره بگیرد. الیس در توییتر در اشاره به شخصیت محبوب مادر در سریال «سیمپسون‌ها» نوشت «حرف زدن کامالا مانند مارج سیمپسون می‌ماند!»

اکانت رسمی توییتر «سیمپسون‌ها»، اما به سرعت پاسخ الیس را داد و کلیپی کوتاه پست کرد که در آن مارج جواب این انتقاد را می‌داد.

مارج گفت: «به عنوان یک زن خانه‌دار حومه‌شهری ساده، دارم کمی حس بی‌احترامی می‌کنم. من به کودکانم یاد می‌دهم روی کسی اسم نگذارند. جنا، می‌خواستم بگویم اعصابم خرد است، اما نگران بودم سانسورش کنند.»

این پایان ماجرا نبود. الیس در پاسخ به توییت «سیمپسون‌ها» نوشت که «مارج احتمالاً قرار است به دموکرات‌ها رای بدهد، آن هم از طریق پست».

«سیمپسون‌ها» که یکی از طولانی‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های کمدی در تاریخ تلویزیون آمریکاست، تا به حال بار‌ها وارد مسایل سیاسی و دیگر مسایل متعجب‌کننده از بحران اقلیمی گرفته تا مسایل ناسیونالیستی شده است.

این سریال چند باری هم ترامپ را به سخره گرفته است. در یکی از اپیزود‌های این سریال ترامپ در آیینه به خودش نگاه می‌کند و می‌گوید: «تو در گلف تقلب می‌کنی، در پرداخت مالیات تقلب می‌کنی، به همسرانت هم خیانت می‌کنی. رفتارت مثل یک جامعه‌ستیز خودشیفته است.»

 

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ سیمپسون ها سیمپسون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ایکس در هند

ایتنا - ایکس دستور کمیته انتخابات هندوستان را اجرا نکرد و برخی از پست های سیاسی سیاستمداران این کشور را در پلتفرم خود همچنان حفظ کرد.
شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت.

به گزارش ایتنا از مهر، پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

دیگر خبرها

  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • جنجال ایکس در هند
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • ۳ سریال تاریخی کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • اظهارات تحقیر‌آمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
  • رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال
  • سازندگان نون خ ! لطفا یه استراحتی به خودتون بدید
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»