Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن علیپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان واقعی، رعایت حقوق شهروندی، تحقق دولت الکترونیک و مدیریت صحیح توزیع گاز مایع از شهریور امسال بصورت آزمایشی در چند استان از جمله اصفهان آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع، خرید گاز مایع برای کلیه مصارف اعم از خانوار و اصناف با قیمت مصوب دولتی از طریق زیرساخت‌های الکترونیکی و کارت بانکی و دریافت رسید سوخت از عاملان توزیع امکانپذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع  بین خانوارهای محروم از گاز طبیعی و مصرف‌کننده نفت‌سفید که تا این زمان در پوشش انشعاب گازرسانی قرار نگرفته‌اند و دیگر واحدهای صنفی و صنعتی، متناسب با نیاز آنها با ثبت‌نام در سامانه سدف (سامانه اینترنتی نیو تجارت آسان) انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: خانوارهای بدون گاز طبیعی که سهمیه نفت سفید خود را از طریق کارت بانکی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق همان کارت بانکی و بدون ورود به سامانه" سدف " گاز مایع سلیندری مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: خانوارهایی که تا کنون نفت سفید مورد نیاز خود را از طریق کارت بانکی دریافت نکرده اند لازم است به سامانه سدف مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات سرپرست خانوار و اطلاعات کارت بانکی اقدام کنند تا پس از تایید نهایی بتوانند گاز مایع مورد نیاز خود را از نمایندگان توزیع در سراسر استان تهیه کنند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با بیان اینکه برای مصارف غیر خانگی یعنی اصناف و صنعت نیز مراجعه به سامانه سدف و درج اطلاعات ضروری است، توضیح داد: اصناف و صنایع نیز پس از تایید اطلاعات، می‌توانند نسبت به دریافت سوخت گاز مایع مورد نیاز خود بصورت ماهانه از نمایندگان توزیع در استان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مصرف کنندگان صنفی و صنعتی فاقد پروانه و مجوز کسب مورد تایید سازمان متولی هستند تا یک ماه فرصت دارند که نسبت به اخذ مجوز لازم و ثبت نام در سامانه سدف برای تهیه گاز مایع اقدام کنند.

سامانه سدف به آدرس اینترنتی https://newtejaratasan.niopdc.ir  برای ثبت‌نام دریافت گاز مایع اعلام شده است.

برچسب‌ها اصفهان گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اصفهان گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مورد نیاز خود کارت بانکی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تهمتن عبداللهی گفت: تا کنون از تعداد ۴۵هزار و ۴۵۵ مجوز معتبر کاغذی در استان تعداد ۹هزار و ۷۷۶ مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.  
وی افزود:بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، صاحبان همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
عبداللهی گفت:متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️از طریق گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند