Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، معین الدین سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست صبح امروز(یکشنبه ۲۹ مردادماه) کمیسیون با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، گفت: در نشست امروز در خصوص به کار گیری ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای ارتقاء شاخص‌های بخش کشاورزی مباحثی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نشست امروز مقرر شد شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست نشست‌هایی با کمیته‌های تخصصی کمیسیون کشاورزی مجلس داشته باشند، ادامه داد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاثیر فراوانی در رشد چشمگیر اقتصاد دانش بنیان داشته است اما در حوزه کشاورزی اثرگذاری لازم را شاهد نبوده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های نسل اجداد طیور، ارتقای روش‌های آبیاری، بذرهای هیبریدی، سموم و کودهای شیمایی که واردکننده هستیم از ظرفیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره‌برداری لازم را نداشته‌ایم، عنوان کرد: معاونت علمی و فناوری زیرساخت خوبی در حوزه صنایع دانش بنیان ایجاد کرده اما این نقش در زمینه کشاورزی بسیار کمرنگ بوده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: سخنگوی کمیسیون کشاورزی کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد

کامران قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از این اقدام سامان دهی به شرکت‌های موجود برای رشد حوزه سلامت کشور است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ شرکت فناور در این پارک مستقر شدند، افزود: از این تعداد سه شرکت در حوزه دانش بنیان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در حوزه تحت پوشش رو به افزایش است، ابراز داشت: از این رو نیاز بود تا فضایی مناسب برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.

قدس ضمن بیان اینکه تعداد اختراعات حوزه پزشکی و دارو نیز در استان وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: امیدواریم این اختراعات و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور بتواند به تأمین نیازهای داخلی هر چه بیشتر کمک کرده و در نهایت خدمتی به مردم انجام شود.

کد خبر 6081740

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود