Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@09:05:29 GMT

اضافه شدن ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۶۷۶

اضافه شدن ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» تا پایان سال

تین نیوز

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد که تا پایان سال قرار است ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد فرجود یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه «تهران من» را انجام همه تبادلات و پرداخت‌های خرد میان شهرداری و شهروندان عنوان کرد و افزود: از زمان راه‌اندازی این سامانه تا به امروز بسیاری از پرداخت‌های شهری شهروندان از این طریق انجام می‌شود به خصوص در بخش طرح ترافیک، «تهران من» و سایر پرداخت های مربوط به خودرو نسبت به گذشته کار را برای شهروندان خیلی راحت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که هم اکنون ۱۵ درصد عوارض خودرو به صورت آنلاین از سوی شهروندان پرداخت می‌شود.

وی با اعلام اینکه هم اکنون در سامانه «تهران من» دو میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر با کدملی و سه میلیون خودرو ثبت شده است، گفت: تا پایان امسال قرار است ۱۰  سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود.  

دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند، افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری را از مزایای سامانه و اپلیکیشن «تهران من» عنوان کرد و ادامه داد: نگاه این بوده که تمام سرویس‌هایی که در تهران ارایه می‌شود، یک مراجعه حضوری و یا یک تلفن اضافی به جایی را حذف کند. البته در طراحی سرویس‌ها هم کوشش کافی شده است و فقط باید به شهروندان بیشتر معرفی شود.

 فرجود با تاکید بر اینکه «تهران من» باید به عنوان یک دارایی شهرداری به مردم شناسانده شود، توضیح داد: بسیاری از سرویس‌ها در «تهران من» نوپا هستند و شاید هشت ماه از عمرشان گذشته. بنابراین هنوز زود است که درباره میزان استقبال شهروندان از آن ها قضاوت کرد. 

بنا بر اعلام سایت شهر، وی ارائه سرویس پارک حاشیه ای در «تهران من» را مثال زد و گفت: شهروندان می توانند در این سامانه ضمن مشاهده جزییات هزینه های مربوطه، به راحتی محل های پارک حاشیه ای را پیدا کنند و بدین صورت از ترددهای متعدد برای یافتن جای پارک کاسته خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سامانه تهران من تهران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به تولید محصولات کشاورزی استان اضافه می کند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زراعی استان اضافه و ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای کشاورزان ارزش افزوده دارد.

«حسن بهرام‌نیا» امروز دوشنبه ۶ فروردین ماه، در نشست شورای اداری استان ایلام، با اشاره به اقدامات دولت در سال گذشته در استان اظهار کرد: دو سال اخیر ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان هزینه شد که حدود ۵ هزار میلیارد تومان فقط مربوط به حوزه‌ راه‌های استان است. 

وی با اشاره به ابرپروژه سامانه گرمسیری، یادآور شد: در صورت افتتاح این پروژه، ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود که فاز نخست آن در آستانه‌ی افتتاح است و در صورت بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه، ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود. از مجموع اعتبارات اختصاص یافته(حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان) برای سامانه‌ی گرمسیری، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در این دولت هزینه شده است. هم‌چنین طبق وعده پیمانکار فاز دوم سامانه گرمسیری تا شهریورماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار ایلام با اشاره به اپروژه تونل کبیرکوه، هزینه تمام شده این تونل را ۳هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون حدود یک هزار میلیارد تومان به پیمانکاران پرداخت شده است و مابقی ۲ هزار میلیارد تومان تا قبل از تکمیل و تحویل پروژه، از طریق سازمان برنامه و بودجه تامین و به پیمانکاران پرداخت می‌شود.

بهرام‌نیا با بیان این‌که طبق وعده پیمانکاران این تونل حداکثر تا پایان خردادماه زیر بار ترافیک می‌رود، عنوان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی تونل کبیرکوه از سال ۸۹ تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳ درصد بود اما طی دو سال گذشته پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۹۳ درصد رسیده است. در واقع زمان اتمام پیمان این پروژه، ۱۵ آبان‌ماه سال‌جاری است اما طبق وعده پیمانکار تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی اضافه کرد: ۳هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای دو ابر پروژه سامانه گرمسیری و تونل کبیرکوه هزینه شد.

این مسئول با اشاره به توفیقات استان در حوزه اقتصادی، گفت:  قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم ۴۳۰ واحد نیمه‌فعال داشتیم که از آغاز به کار دولت سیزدهم تا امروز، ۲۳۲ واحد با  اشتغال‌زایی ۱۶۲۶ نفر و سرمایه‌گذاری ‌۱۶۳ میلیارد تومان احیا شدند.

 بهرام‌نیا به رشد سرمایه‌گذاری خارجی در استان به ویژه در شهرستان ملکشاهی اشاره و یادآورشد: ۵.۲ میلیون دلار برای تولید سیلیکون منگنز آلامتو(ساخت قطعات ماشین‌آلات و هواپیما) توسط شرکت چینی در شهرستان ملکشاهی سرمایه‌گذاری شده است و ایلام از نظر سرمایه‌گذاری خارجی، استان آخر کشور بود که در جایگاه ۵ کشور قرار گرفت.

وی بیان کرد: ایلام سال‌های سال، نگین تورم در کشور بود، نرخ تورم ایلام پس از سال‌ها، طی دو سال اخیر ۱۵ پله بهبود یافته است و واحدهای راکد زیادی به چرخه‌ی تولید بازگشتند.

استاندار ایلام اضافه کرد: در حوزه عمرانی تصفیه‌خانه آب ملکشاهی، سالن فرودگاه ایلام و درمانگاه مهران در آستانه افتتاح است. 

استاندار ایلام ادامه داد: خوشبختانه در این دولت با نگرش فسادستیزی کشتارگاه دام ایلام دوباره به دامن بیت‌المال بازگشت و به پشیتبانی امور دام استان واگذار شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران
  • سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به تولید محصولات کشاورزی استان اضافه می کند
  • شهرداری تهران تا پایان فروردین برای ارسال مدارک نوسازی مسکن مهلت دارد
  • بهره برداری از شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال
  • شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال به بهره برداری می رسد