Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قبادی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در شرایطی که باید با رفع موانع تولید به جهش تولید کمک کنیم شاهد مقررات دست و پاگیر هستیم.

وی افزود: در گذشته در زمینه رسوب کالا در گمرک مشکلات جدی داشتیم که با همکاری مدیران مربوط نسبت به رفع موانع اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران جسور زیر سوال رفته اند

قبادی یادآور شد: در استان قزوین همراهی مدیران بسیار مطلوب بوده به طوری که جسارت مدیر گمرک در ترخیص زودهنگام مواد اولیه و سرعت بخشی به کارها خارج از ضوابط موجب بازخواست وی از سوی مرکز شده و همه ما زیر سوال رفته ایم که تصمیمات مرکز و مصوبات ابلاغی را اجرا نکرده ایم و هنوز با چالش مواجهیم.

وی گفت: همراهی مدیران جسور و ریسک پذیر با تولیدکننده برای ما بسیار ارزشمند است و این تعامل موجب شده مشکلات بیشتر نشود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآور شد: امروز رسوب کالا در گمرک قزوین بسیار کاهش یافته و در بازدید استاندار از گمرک این روان سازی دیده شد که جا دارد همچنان همراه تولیدکننده باشیم تا کارها شتاب گیرد.

وی اظهار داشت: گاهی اوقات بانک مرکزی نقاط تاریک را می بیند و بخشنامه‌ای صادر می‌کند که برای برخی مشکل ساز می‌شود اما همه باید کمک کنیم تا موانع تولید برطرف شود.

قبادی اضافه کرد: قزوین از استان‌های پر ظرفیت است که می‌توان با تلاش مضاعف و استفاده از همه توان داخلی به دستاوردهای خوبی رسید و چشم انداز روشنی را ترسیم کرد.

هاب لجستیک و طرح تاک در قزوین عملیاتی می‌شود

وی اظهار داشت: شکل گیری هاب لجستیک در استان، می‌تواند به شکوفایی اقتصادی منجر شده و به اشتغال هم کمک کند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: در گردشگری برنامه‌های مهمی داریم و قرار بود بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شود که به دلیل انتشار ویروس کرونا بسیاری از طرح‌ها متوقف ده است.

قبادی گفت: در استان بخش کشاورزی مهم است و با اجرای «طرح تاک» امیدواریم تا سال ۱۴۱۰ از کشاورزی معیشتی به سمت کشاورزی اقتصادی حرکت کرده و با تجمیع اراضی کشاورزی و ارائه الگوی کشت بتوانیم کشاورزی مدرن را در دشت قزوین پیاده کرده و دشت را از بحرانت نجات دهیم.

وی افزود: اگر زیرساخت‌های بخش‌های مختلف در استان تأمین شود شاهد آینده درخشانی در استان خواهیم بود.
 

کد خبر 5001796

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه عید غدیر خم آزادگان جنگ تحمیلی گرگان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کوهستانی پزوه در اولین میز خدمت سال ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی اصفهان، گزارشی از برگزاری ۱۱ میز خدمت گمرک در سال گذشته در محل اتاق بازرگانی را ارائه کرد و اظهار داشت: میز گمرک به پیشنهاد گمرک اصفهان و از سال گذشته با هدف بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی آغاز شد و در پایان هر ماه ملاقات مردمی به صورت رودررو با فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشکل مراجعه کنندگان طولانی بودن زمان تخصیص ارز بوده است، تصریح کرد: اهم سایر مشکلات در خصوص تمدید مهلت ثبت سفارش، اخذ مجوزهای قانونی و مقرراتی و اعمال محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و بخشنامه‌های خلع الساعه بوده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: ما منتظر مردم جهت رفع مشکلات در اداره نمی‌مانیم و برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در پارلمان بخش خصوصی حضور پیدا می‌کنیم و روند کاهشی مراجعه کنندگان نشان دهنده افزایش رضایت مردم است.

کد خبر 6085018

دیگر خبرها

  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • بخش کشاورزی با استفاده از فناوری متحول می‌شود
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • اصلاح الگوی کشت تکلیف قانونی وزرات جهاد کشاورزی
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی