Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انجام ۷ مورد عملیات اطفای حریق در اهواز طی یک شبانه روز گفت: در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه دیروز، دوشنبه ۲۷ مرداد، آتش سوزی منزل مسکونی در منازل ۲۵۴ دستگاه اطلاع رسانی شد و شعله‌های حریق با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه علت حریق از سوی کارشناسان سازمان بی احتیاطی و سرایت شعله‌های آتش از منتقل روشن در تراس به البسه گزارش شده است، افزود: حادثه آتش سوزی در کافی شاپ در ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان کمیل بین زاهد و زمرد به علت سوختن روغن در حین آشپزی نیز گزارش شد.

قنبری به مهار آتش و خروج دود از محل با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و فن دمنده هوا اشاره کرد و اظهار داشت: حادثه آتش سوزی دیگری در ساعت ۲۰ و ۱۲ دقیقه در منزل مسکونی در منطقه کیان آباد بین خیابان ۱۶ و ۱۷ به علت افتادن زغال برافروخته از روی اجاق گاز در آشپزخانه بر روی پرده رخ داد و آتش نشانان با ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاد از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را در آشپزخانه مهار و از گسترش حریق به سایر قسمت‌های منزل جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اطفای حریق منازل مسکونی منطقه عین ۲ ساعت ۱۴، کوی مشعلی ساعت ۱۸ و ۴ دقیقه و آخر آسفالت ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه که یک فوتی و ۲ مصدوم داشت، بیان کرد: حریق کانکس در بلوار پدافند ساعت ۱۹ و ۴۷ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطفای حریق امداد و نجات آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی اهواز، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۴ آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
 
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
 
اذان ظهر در اهواز ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه به گوش می‌رسد و غروب آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه خواهد بود.
 
صدای روحبخش اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۸ دقیقه طنین انداز می‌شود و نیمه شب شرعی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه است.
 
اذان صبح فردا، پنجشنبه ۶ اردیبهشت نیز ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه به گوش خواهد رسید و آفتاب در ساعت ۵ و ۳۷ طلوع می‌کند.
 
ذکر روز چهارشنبه:
 
یا حی و یا قیوم
 
به معنای "ای زنده،‌ای پاینده" است که ۱۰۰ مرتبه خوانده می‌شود و باعث عزت دائمی خواهد شد.
 
ذکر روز چهارشنبه به اسم موسی کاظم (ع) و امام رضا (ع) و امام محمدتقی (ع) و امام علی النقی (ع) است. روایت شده در این روز زیارت ۴ امام خوانده شود.
 
حدیث روز را بخوانید:

امام على علیه السلام فرمود: أَحسِنِ الصُّحبَةَ لَها فَیَصفُوَ عَیشُکَ.


با همسرت خوش رفتار باش تا زندگى ات با صفا گردد. (من لایحضره الفقیه، ج ۴، ص ۳۹۲، ح ۵۸۳۴)

سخنان آموزنده:

امر به معروف و نهی از منکر بر همه ملت واجب است. (امام خمینی "ره")

احکام شرعی امروز:
 
سوال: آیا در کشور اسلامى که اکثریت جمعیت آن مسلمان هستند، نیازى به تحقیق و سؤال در مورد گوشت است یا شخص مى‌تواند در هر جایى گوشت بخورد؟


جواب: اگر از بازار مسلمین تهیه شود محکوم به حلیت است و فحص لازم نیست. (استفتائات مقام معظم رهبری)

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • اوقات شرعی اهواز، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار