Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: اجرای طرح پهنه بندی تراکمی بایستی در راستای ساماندهی حریم شهر سنندج صورت گیرد.

شهرام ملکی ظهر امروز سه شنبه (28 مردادماه) در جلسه طرح مطالعه بازنگری ریز پهنه بندی تراکمی به منظور امکان افزایش تراکم در شهرسنندج در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح مطالعه تپه ها و ریزپهنه بندی شهر سنندج بایستی مطابق با واقعیت موجود در سناریو توسعه افقی شهر سنندج تدوین و ویژگیهای جمعیتی و توپوگرافی شهر به دقت لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح ضروریست افق بلند مدت پهنه بندی تراکمی و توسعه شهری دیده شده و پراکندگی جمعیتی با توجه محدوده های شهری سنندج در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در این راستا می توان ساماندهی برخی از اراضی با کاربری عمومی، اراضی اوقافی، اراضی الحاقی تعاونی ها و اراضی طرح اقدام ملی مسکن و نیزجابجایی پادگانهای حاشیه شهر را در قالب پهنه بندی توسعه شهر سنندج پیش بینی کرد.

ملکی خاطر نشان کرد: این جلسه با هدف رسیدگی به برخی مشکلات در حوزه مسکن، اجاره بها وهمچنین دستورات استاندار محترم مبنی بر ساماندهی و تشدید سیاستهای نظارتی جهت کنترل قیمت مسکن واجاره بها و همچنین افزایش عرضه مسکن درسطح استان تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: تا زمان بازنگری طرح جامع شهر سنندج و تعیین سمت و سوی توسعه شهر در آینده می توان از ظرفیت توسعه درون شهری و افزایش تراکم در نواحی مستعد و واجد شرایط استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان تصریح کرد: تصمیمات و مطالعات استان پس از جمع بندی و رفع ایراد آن توسط مشاور طرح به عنوان پیشنهاد به شورای عالی شهرسازی و معماری جهت تصمیم گیری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی عمرانی استاندار شهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نام جوان سنندجی (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد جوان اهل شهرستان سنندج را که در هفته جاری جان چهار نفر از همشهریان سنندجی را نجات دادند، گرامی می‌داریم که دوباره نام افراد فداکاری همچون دهقان فداکار (ریزعلی خواجوی) را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود: نام این جوان (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی رویدادی مهم‌تر از روز سنندج نداریم و این مطالبه اصلی شورای شهر از ادارات است و همه باید پای کار باشند.

رضایی اضافه کرد: شورای شهر نیز در این هفته از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچون گذشته پای کار است.

وی گفت: از نظرات صاحب‌نظران و پیشکسوتان نیز باید در اجرای برنامه‌های هفته سنندج استفاده شود و بزرگان این شهر در این هفته مورد تقدیر قرار گیرند.

کد خبر 746950

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان