Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن منصوری از اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات محرومیت زدایی به شهرستان بهاباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، محسن منصوری در حاشیه سفر به بهاباد اظهارداشت : با توجه به تفاهم نامه ای که با استانداریزد در خصوص همکاری در سرمایه گذاری برای شهرستان بهاباد جهت رفع محرومیت زدائی انجام شد مقرر شد مبلغ 450 میلیاردریال اعتباربرای انجام پروژه های نیمه تمام وطرحهای اشتغالزائی به این شهرستان احتصاص یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بنیاد علوی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته به بهاباد در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف است، مطرح کرد: این اعتبار در زمینه‌هایی همچون تکمیل مجتمع های آبرسانی تمامی روستاهای بخش آسفیچ، مرمت و احیای قنوات، مساعدت به احداث زیرساخت های شهرک گلخانه ای و مجتمع دامداری آسفیچ، مساعدت به اجرای طرح های هادی روستایی بخش آسفیچ و مرکزی ، احداث ۲ کیلومتر از جاده ده جمال به پرکان، مساعدت به تکمیل گلزار شهدای بهاباد، مساعدت به احداث حوزه علمیه برادران، مساعدت به احداث مرکز جامع سلامت احمد آباد، مساعدت به گلزار شهدای بنیز و احمد آباد، مساعدت به تعمیر و تجهیز مدارس، مساعدت به تعمیر و تجهیز مساجد، مساعدت به احداث کانال های آبیاری و ... از برخی طرح هایی است که با مشارکت بنیاد علوی تکمیل و اجرا خواهد شد.

 محسن منصوری  با اشاره  به رویکرد این بنیاد برای رفع نیاز‌ها در زمینه های مختلف بخصوص اشتغال گفت: مبلغ 200 میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای بحث های اشتغالزایی و مباحث مربوط به جهش تولید در اختیار شهرستان بهاباد قرار خواهد گرفت.

منصوری افزود: در بسیاری از مناطق کشور از جمله بهاباد علیرغم محرومیت‌های زیادی که داریم کار‌های بزرگی هم انجام شده است ولی هنوز جای کار بسیار است.

وی گفت: همه بازدید‌های لازم از بهاباد انجام شده و از امروز فعالیت‌های این بنیاد به منظور شناسایی و رفع نیاز‌ها در زمینه‌های مختلف بخصوص اشتغال دنبال می‌شود.

مدیر عامل بنیاد علوی تصریح کرد : اقدامات بنیاد علوی در بهاباد بیشتر به منظور محرومیت زدایی در بخش‌های مختلف، ایجاد اشتغال پایدار و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای کمک به توسعه این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام /ح

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بهاباد بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم

تین نیوز

 رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص داده شده به پروژه های بهسازی محور قم-نیزار، احداث قم-کهک، بهسازی جاده قم-آوه بالغ بر ۱۴۰۴ میلیارد ریال بوده است.

باقری افزود: در سال گذشته ۱۳ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر طرح احداث محور قم ـ کهک به همراه تقاطع غیر همسطح ورجان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است

وی تصریح کرد: در این پروژه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است و برای احداث ۱۳ کیلومتر باقی مانده و چند دستگاه پل و تقاطع حدود ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

باقری توضیح داد: عملیات بهسازی ۸ کیلومتر از محور قم ـ نیزار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست و قرارداد بهسازی ۹ کیلومتر از محور قم ـ آوه با اعتبار مورد نیاز حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال منعقد شده و در انجام است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل ۳ باب مدرسه و یک باب کلانتری و ساماندهی منازل اطراف امامزاده موسی مبرقع (ع) واقع در بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی و همچنین تهیه طرح جامع شهر قم از محل ردیف های متمرکز وزارت راه و شهرسازی بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و دو باب مدرسه شیخ آباد و ثامن الحجج با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مرحله تکمیل و اتمام پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • جاری‌ شدن سیل در رودخانه آسفیچ شهرستان بهاباد + فیلم