Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:08:58 GMT

قیمت کاغذ رو به کاهش گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۸۶۸

قیمت کاغذ رو به کاهش گذاشت

‍‍‍‍‍‍

کاغذ چاپ و تحریر در بازاز آزاد طی هفته گذشته تاکنون با کاهش قیمت مواجه شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ قیمت کاغذ در بازار آزاد طی هفته گذشته با کاهش 20 تا 30 هزار تومانی مواجه شده است. بر این اساس هر بند کاغذ چاپ و تحریر 70 گرمی از 390 هزار تومان در ماه گذشته امروز به 365 هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش قیمت در انواع دیگر کاغذ نیز مشاهده شده است،‌ کاغذ تحریر اندونزی‌، کاغذ گلاسه براق،‌ مقوای پشت طوسی و مقوای ایندربرد و.. نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

این کاهش قیمت در حالی است که در سال‌های گذشته در همین بازه زمانی به دلیل رونق تولید دفاتر مشق کاغذ و مقوا با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه می‌شدند،‌ اما امسال بنا به گفته تولیدکنندکان نوشت‌افزار،‌ به دلیل مشخص نبودن وضعیت آغاز بکار مدارس و نبود بازاری مطمئن برای دفاتر مشق در شرایط شیوع دوباره ویروس کرونا بسیاری از تولیدکنندگان اقدامی برای تولید نکرده‌اند. در نتیجه کاهش تقاضا قیمت‌ها نیز کاهش یافته است.

کاهش تمایل به واردات کاغذ از سوی تجار/ادامه‌دار بودن عدم تخصیص ارز خطرناک است

در چند ماه گذشته بارها در تحلیل‌های کارشناسان بازار کاغذ گفته شده است که بازار کاغذ در آرامش قبل از طوفان به سر می‌‌برد چرا که مدت‌هاست ارزی برای واردات کاغذ اختصاص پیدا نکرده و این یعنی در آینده‌ای نزدیک که تقاضا افزایش یابد به دلیل کمبود کالا با افزایش قیمت بسیار مواجه خواهیم شد، باید دید که تحلیل کارشناسان از وضعیت بازار کاغذ چه اندازه جدی است؟

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT7 واژه های کاربردی مرتبط تولید کاغذ در ایران بیشتر بخوانید... آیا ورود مجلس به موضوع تولید کاغذ راهگشا است؟ تولیدکننده داخلی باز هم ضربه واردات را خورد/ واردات کاغذ کاربن لس با تعرفه چاپ و تحریر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیا ورود مجلس به موضوع تولید کاغذ راهگشا است؟ تولیدکننده داخلی باز هم ضربه واردات را خورد/ واردات کاغذ کاربن لس با تعرفه چاپ و تحریر واژه های کاربردی مرتبط تولید کاغذ در ایران پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! ۲ روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" ۳ آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل ۴ آقاتهرانی: دیگر مسیر اعطای مجوز محصولاتِ خانگی از وزارت ارشاد نمی‌گذرد ۵ وقایع روز ۲۸ ذی‌الحجه/ خطبه‌خوانی امام حسین(ع) در برابر یاران و لشکر حر بن یزید ۶ پویش «زیر بیرق حسین(ع)» راه‌اندازی شد ۷ الیزابت دبیکی نقش پرنسس انگلیسی را بازی خواهد کرد ۸ "آفتاب در حجاب" روایتی از کودکی تا اسارت حضرت زینب(س) مهمترین اخبار فرهنگی ۳۰ سال عاشقی در کنار دیگ نذری/ مردی که لقب «طباخ‌الحسین(ع)» گرفت + فیلم هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید کاغذ در ایران تولید کاغذ در ایران واردات کاغذ چاپ و تحریر تولید کاغذ کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاشی کشیدن با ماشین تحریر (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نقاشی های شگفت انگیز مرد مکزیکی با انگشت (فیلم) مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در نقاشی (فیلم) عجیب ترین فیل جهان که با نقاشی کشیدن صاحبش را پولدار کرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • قیمت تخم‌مرغ کاهش یافت
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • نقاشی کشیدن با ماشین تحریر (فیلم)
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی فروخته می‌ شوند!