Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@04:33:18 GMT

قیمت مرغ در بازار مازندران کاهشی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۷۰۱۰

قیمت مرغ در بازار مازندران کاهشی شد

کامران هاشمی گفت: در حالیکه قیمت هر کیلو مرغ طی هفته‌های اخیر به 20 هزار تومان نیز رسیده بود، امروز در بازارهای مازندران، هر کیلو مرغ با نرخ 18 هزار و 500 تومان در حال عرضه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار مازندران کاهشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حالیکه قیمت هر کیلو مرغ طی هفته‌های اخیر به 20 هزار تومان نیز رسیده بود، امروز در بازارهای مازندران، هر کیلو مرغ با نرخ 18 الی 18 هزار و 500 تومان در حال عرضه است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران خاطرنشان کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ هم با کاهش جزیی 500 تومانی در بازار با نرخ 19 هزار و 500 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

 
هاشمی در خصوص چرایی کاهش قیمت مرغ در بازار گفت: مرغداران، علوفه کافی ندارند و مجبور به فروش مرغ با قیمتی پایین‌تر شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه البته کاهش تقاضا و افزایش عرضه در شرایط حال حاضر نیز مزید بر علت شده است؛ تاکید کرد: به دلیل نبود سویا و ذرت، قیمت نهاده‌های دامی، افزایش پیدا کرده است و به علت نبود نهاده و سویا در بازار، افزایش هزینه‌ها، مرغدار مجبور به تخلیه سالن‌های خود شده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، ادامه داد: بنا بر اظهارات مرغداران، قیمت واکسن طی ماه‌های اخیر 6 برابر و سویا به حدود 9 هزار تومان یعنی چندین برابر نرخ مصوب رسیده است؛ کرونا هم تقاضا را کم و بازار را ضعیف کرده است و تمامی این موارد، اثرگذار بوده است.

جدا از ضرورت ورود جدی دولت در بحث تامین نهاده‌های دامی که ماه‌ها است بی نتیجه مانده است؛ به نظر می‌رسد نیاز است برای ثبات قیمت گوشت مرغ و جلوگیری از حذف این محصول پروتئینی از سبد خانوار اقشار کم درآمد، راهکاری ارائه شود؛ زیرا نوسان نرخ ارز و افزایش روز افزون نهاده‌های طیور در افزایش قیمت این محصول اثرگذار است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کیلو مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، از ابتدای هفته روند ریزشی قیمت طلا و سکه شروع شد؛ به گونه‌ای که قیمت سکه امامی (طرح جدید) روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه به کانال ۴۲ میلیون تومان وارد شد. منتهی روند نزولی قیمت‌ها دیروز متوقف و نرخ طلا و سکه اندکی رو به افزایش گذاشت تا جایی که نرخ سکه طرح جدید مجدد از مرز ۴۴ میلیون تومان عبور کرد و به قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

با شروع روزی کاری چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه مجدد قیمت سکه هر چند اندک اما روند نزولی به خود گرفته است؛ بر این اساس قیمت سکه امامی طرح جدید (تا لحظه تنظیم گزارش) امروز نسبت به دیروز (۲۸ فروردین ماه) با کاهش ۲۷۰ هزار تومانی به ۴۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید.

البته قیمت سکه بهار آزادی نسبت به دیروز با افزایش ۲۶۵ هزار تومانی مواجه و روی رقم ۴۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه هم نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افت کرد و به ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

ربع سکه نیز نسبت به دیروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه یک گرمی هم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان بود با افزایش حدود ۱۵ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • قیمت طلا کاهشی شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی