Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی با بیان اینکه اکثر سهمیه‌های سال ۹۹ خبرنگاری تخصیص یافته است، گفت: سهمیه طرح ترافیک سال ۹۸ خبرنگاری تنها تا پایان ٣١ مرداد ماه اعتبار داشته و از اول شهریور ماه طرح ترافیک خبرنگاران که در سال ٩٨ به آن‌ها تخصیص یافته است، فاقد اعتبار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: خبرنگارانی که مشمول سهمیه طرح ترافیک شده‌اند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه "تهران من" می‌توانند از وضعیت تخصیص یافتن سهمیه طرح ترافیک سال ٩٩ خود مطلع شوند.

به گفته سعیدیان فر در حساب کاربری "تهران من" برای خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک شده‌اند، در قسمت نوع سهمیه عنوان "شامل سهمیه" ذکر شده است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی اعلام کرد: آن دسته از خبرنگارانی که علی رغم معرفی توسط مدیران مسئول هنوز عنوان "شامل سهمیه" برایشان نمایش داده نمی‌شود، دارای نقص مدرک هستند یا بدهکاری عوارض به سامانه دارند و یا حساب کاربری آن‌ها فاقد شارژ اعتباری ۱۴۰ هزار تومانی است.

سعیدیان فر تأکید کرد: خبرنگاران در نظر داشته باشند که تنها تا پایان ٧ شهریور ماه فرصت دارند نسبت به رفع نواقص و یا تسویه بدهی شان در سامانه اقدام کنند، در غیر این صورت و پس از اتمام این مهلت، خبرنگاران جدید جایگزین خواهند شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی در پایان یادآور شد: آن دسته از خبرنگارانی که دارای تأیید خبرنگاری هستند، اما سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری دریافت نکردند، برای دریافت کارت بلیت خبرنگاری معرفی خواهند شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرح ترافیک خبرنگاری طرح ترافیک پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان گفت: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب استان، کار مرمت و بازسازی بند سار‌ها در شهرستان‌های کنارک، دشتیاری و چابهار، نیکشهر و قصرقند آغاز وتاکنون مرمت ۱۴۵ بند سار به اتمام رسیده است.
رمرودی افزود: عملیات اجرایی مرمت و بازسازی مابقی بندسار‌های خسارت دیده همچنان با قوت در حال اجراست.
وی تصریح کرد در جریان بارندگی‌های سیل آسای اسفند ماه سال گذشته و بدنبال آن جاری شدن سیل در جنوب استان تعداد هزار و ۵۸۴ بندسار و سازه آبخیزداری بشدت تخریب شد.
رمرودی با تاکید براینکه همچنان نیازمند اعتبارات بیشتر برای ترمیم همه بندسار‌ها هستیم، ادامه داد: ۱۸ دستگاه بولدوزر، شش دستگاه لودر، دو دستگاه بیل مکانیکی وچهار دستگاه کمپرسی در جنوب سیستان وبلوچستان برای مرمت و بازسازی بندسار‌ها و کمک به کشاورزان مشغول کار است.

دیگر خبرها

  • لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است/ تنها با ارائه تسهیلات صنعت پویا نمی‌شود
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان
  • آبگیری ۳۸۱ میلیون‌مترمکعبی آب در سد کهیر
  • ۹۵ درصد اراضی کشاورزی تا شهریور ۱۴۰۳ رفع تداخل می شوند
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم
  • هشدار آنروا درباره اتمام منابع خود برای کمک به مردم غزه
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است