Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:28:34 GMT

گواردیولا سه بازیکن بزرگ می خواهد، همین و بس!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۷۲۸۰

گواردیولا سه بازیکن بزرگ می خواهد، همین و بس!

ژاوی اسطوره بارسلونا و شاگرد سابق گواردیولا می‌گوید منچسترسیتی همچنان باید از پپ حمایت کرده و امسال تابستان سه بازیکن بزرگ برای او خریداری کند.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی اسطوره بارسلونا و شاگرد سابق پپ گواردیولا در این تیم می‌گوید منچسترسیتی باید از مربی فعلی خود حمایت کامل کرده و امسال تابستان سه بازیکن بزرگ برای او خریداری کند تا در فصل آینده بتواند از پپ انتظار کسب افتخارات بزرگ داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ژاوی که در نوکمپ زیر نظر گواردیولا بازی کرده می‌گوید بی صبرانه منتظر است تا شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر توسط پپ چه در سطح لیگ برتر انگلیس و چه در سطح اروپا باشد. این در حالی است که بعد از حذف دوباره منچسترسیتی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان در انگلیس انتقادهایی به او وارد شده و شایعاتی درباره جدایی پپ از سیتی مطرح شده است.

 

ژاوی اما با حمایت از ادامه فعالیت پپ در سیتی به روزنامه انگلیسی دیلی استار گفت: " عدم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان هر سال برای پپ ناکامی به حساب می‌آید و او هر طور شده به دنبال این است که هر سال که می‌گذرد جام قهرمانی هر دو رقابت را بدست بیاورد. پپ حتی بیشتر به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است چون سیتی تا حالا در این تورنمنت قهرمان نشده. سیتی بازیکنان خیلی خوبی دارد که می‌توانند به این هدف برسند ولی پپ باید امسال تابستان در بازار نقل و انتقالات از طرف باشگاه حمایت شود".

 

 

ستاره سابق بارسلونا در ادامه گفت: " سیتی بازیکنان زیادی لازم ندارد. آنها فقط به سه بازیکن بزرگ و استثنایی نیاز دارند. می دانیم که خرید چنین بازیکنانی ارزان نخواهد بود ولی من دوست دارم شاهد این باشم که این پول برای بازسازی سیتی در اختیار پپ قرار بگیرد".

 

 

ژاوی منچستر سیتی تیم ملی اسپانیا پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی منچستر سیتی تیم ملی اسپانیا پپ گواردیولا سرمربی سه بازیکن بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با مشکل بزرگی مواجه شده است. رونالد آرائوخو که از بهترین بازیکنان این روزهای بلوگراناست، در نیمه اول از زمین اخراج شد.

دلیل پیروزی ۳-۲ بارسلونا در بازی رفت علاوه‌بر درخشش رافینیا، عملکرد عالی بازیکنان خط دفاعی تیم از جمله آرائوخو بود. او نقش زیادی در مهار کیلیان امباپه و دیگر بازیکنان خط حمله پاریسی‌ها داشت و حالا در بازی برگشت بارسا از همان نیمه اول از داشتن او محروم شد.

در دقیقه ۲۹ در یکی از معدود حملات پاری سن ژرمن، در حالی‌که خط دفاعی بارسا کمی جلو کشیده بود، با پاسی از سمت چپ، بارکولا از مدافعان بارسا فرار کرد و صاحب توپ شد. او که در حال ورود به محوطه جریمه بود، با خطای آرائوخو در لبه باکس، سرنگون شد و به زمین افتاد. داور بلافاصله کارت قرمز را از جیبش درآورد و آرائوخو را اخراج کرد.

پس از لحظاتی عثمان دمبله پشت توپ ایستاد اما ضربه‌اش دقت زیادی نداشت و با اختلاف نسبتاً زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

ژاوی که تیمش را در دردسر بزرگی می‌دید، تصمیم گرفت لامینه یامال را از بازی خارج کند و اینیگو مارتینز، دیگر مدافع تیمش را برای پر کردن جای آرائوخو به زمین بفرستد.

دیگر خبرها

  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏