Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان خاش دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ظهر روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور میرجاوه –خاش بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودرو‌های پلیس تیراندازی و با سرعت به سمت یکی از مسیر‌های فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس ضمن دستگیری یک قاچاقچی در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان یک تن و ۱۵۳ کیلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۹۱۶ کیلو تریاک، ۱۹۱ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش، ۲۷ کیلو و ۲۰۰ گرم شیشه و ۱۸ کیلو و ۸۵۰ گرم هروئین به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری مسلحانه کشف مواد مخدر مرزهای جنوب شرق کشور استان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت

ایسنا/گیلان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از انهدام باند ۳ نفره قاچاق موادمخدر در پوشش خانواده و کشف بیش از ۴۰ کیلوگرم مواد روانگردان از نوع حشیش در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور امروز، ۹ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه سال‌هاست که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرائم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، ۳ نفر در پوشش خانواده با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال حمل موادمخدر در شهرستان رشت هستند، افزود: با همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) خودرو مورد نظر در یکی از خیابان‌های شهر رشت شناسایی و توسط ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۴۰ کیلو  و ۴۰۰ گرم ماده روانگردان از نوع حشیش در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهمان ۲۱، ۲۴ و ۳۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت اشاره کرد و گفت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید