Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جلسه امروز این کمیسیون و پاسخ به سوالات نمایندگان خبر داد.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر نیرو حضور یافته و به سوالات دو تن از نمایندگان پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سوالات مربوط به نماینده سیستان و بلوچستان در رابطه با علت تاخیر در راه اندازی شبکه تامین  با استفاده از انرژی بادی در استان سیستان و بلوچستان بود.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده باید ۵۰ مگابایت برق در این استان از طریق نیروگاه‌های انرژی بادی تولید شود و آقای وزیر توضیحاتی در خصوص پیشرفت پروژه در این استان ارائه کردند و براساس گزارش ایشان بخشی از پروژه تا پایان شهریور به بهره برداری و ۵ مگابایت برق  از طریق این نیروگاه تولید خواهد شد. برای اتمام سایر فازهای نیروگاه نیز برنامه ریزی‌های لازم و زمان بندی صورت گرفته است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال بعدی از سوی نماینده لاهیجان در خصوص علت فرسودگی در شبکه توزیع برق و مشکلاتی که به دنبال آن در تمام بخش‌های کشور ایجاد شده است بود. آقای وزیر نیز توضیحاتی را ارائه کرده و به وضعیت مالی کشور و تحریم‌ها در حوزه قطعات و نوسانات قیمت ارز اشاره داشتند و ایشان دستور پیگیری در این حوزه صادر کردند.  هر دو نماینده سوال کننده فرصت خواستند تا با بررسی اسناد و توضیحات ارائه شده نظر نهایی خود را اعلام کنند. در ادامه نیز در خصوص توسعه فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی بحث‌های صورت گرفت و در خصوص مشکلات ایجاد شده در خصوص تاخیر در اجرای پروژه بحث شد قرار بر این شد اعضای کمیسیون انرژی موضوع را دنبال کرده تا هر چه سریعتر فازهای این پالایشگاه به بهره برداری رسیده و تکمیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميسيون انرژي وزير نيرو کمیسیون انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین جزئیات از ساخت نیروگاه‌های برق‌ هسته‌ای ایران

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری‌ آنلاین رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در بوشهر ۲ واحد جدید به‌صورت سه شیفت در حال ساخت و تجهیزات آن در حال ساخت و تامین است. طبق برنامه ۲ نیروگاه هزار مگاواتی دیگر حداکثر تا پنج سال آینده در مدار قرار خواهد گرفت و در تلاشیم تا نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی دارخوین هم به اتمام برسد.

کد خبر 846150 منبع: میزان برچسب‌ها هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه نیروگاه

دیگر خبرها

  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است
  • مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند + فیلم
  • پاسخ همایون اسعدیان به توهین مدیر نماوا: دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)
  • جدیدترین جزئیات از ساخت نیروگاه‌های برق‌ هسته‌ای ایران
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد
  • ماجرای کنار کشیدن عمو قناد از برنامه «فیتیله‌ای‌ها» چه بود؟ + فیلم
  • عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود