Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه ورزش صبحگاهی با حضور نیروهای انتظامی در شهر یاسوج و پیوستن به پویش سراسری آماده باش خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه ورزش صبحگاهی با حضور نیروهای انتظامی در شهر یاسوج و پیوستن به پویش سراسری آماده باش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  محمد علی رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :در آیینی و با حضور نیروهای انتظامی استان برنامه ورزش صبحگاهی در شهر یاسوج با رعایت پروتکل های بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد .   رهامی ،رئیس هیات ورزشهای همگانی استان افزود :دراین آیین که با حضور معاونین و کادر نیروهای انتظامی مرکز استان و در پارک ولایت شهریاسوج برگزار شد ، معاونت پیشگیری ،معاونت اجتماعی ،معاونت آگاهی ،فرمانده انتظامی یگان ویژه استان ،معاونت تربیت بدنی و آموزش ، رئیس حفاظت اطلاعات عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان و یگان‌های مربوطه حضور داشتند.   رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم از فرمانده نیروی انتظامی استان ،معاونین و کلیه نیروهای تحت امر در اجرای این همایش قدردانی و افزود :با توجه به شیوع ویروس کرونا و کم تحرکی در جامعه فدراسیون ورزش های همگانی طرحهای را جهت مقابله با کرونا وپیشگیری از کم تحرکی تهیه و به هیات های استانی ارسال کرد که یکی از این طرح ها ، پویش سراسری آماده باش است .   وی ادامه داد: ماموریت این طرح آگاهی بخشی، تحرک و ترغیب و رفع موانع ورزشی است.   رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : ورزشکاران و عزیزان و علاقمندان می‌توانند اینستاگرام به آدرس:heyat_hamagani_kb (هییت ورزش همگانی ک.ب )به صفحه مجازی این هیات دسترسی پیدا کنند و از ویدیو ها ی آموزشی استفاده و در مسابقات مجازی هیات شرکت کنند.   رئیس هیئت همگانی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از فرمانده نیروی انتظامی استان در اجرای برنامه ها و مسابقات تقدیر کرد . در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش هدایای ورزشی اهدا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیأت همگانی نیروهای انتظامی انتظامی استان ورزش صبحگاهی شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد