Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محسن مصطفایی روز سه‌شنبه افزود: تاکنون ۱۰۷ فقره پرونده برای متقاضیان تشکیل داده شده که زمینه‌های لازم برای ایجاد اشتغال هزار و ۳۶۴ نفر به صورت مستقیم را فراهم خواهد کرد.

وی اظهارداشت: این میزان ۱۰ درصد کل ثبت‌نام کنندگان بخش کشاورزی کشور را شامل می‌شود.

وی گفت: این سازمان پارسال بیش از ۲ هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به سرمایه‌گذاران این بخش پرداخت کرد که حدود ۵۰ درصد آن مبلغ مربوط به تسهیلات گلخانه‌های در حال احداث استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هدف‌گذاری شده تا پایان سال جاری با احداث ۳۵۰ هکتار گلخانه رکوردی بی‌نظیر در کشور را ثبت کنیم.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا تسهیلات بانکی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا تسهیلات بانکی اردبیل وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا تسهیلات بانکی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن

به گزارش قدس خراسان، مهدی مسروری اظهار کرد: در پی بارش تگرگ و جاری شدن سیل در ۲۴ فروردین ماه به ۶ محصول زراعی و باغی این شهرستان خسارت وارد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن بیان کرد: ۱۲۰ هکتار باغات انار ،۹۰ هکتار باغات پسته،۳۰ هکتار باغات انجیر،۳۵۰ هکتار باغات انار،۸۰ هکتار مزارع گندم و ۳۰۰ هکتار به مزارع جو بین ۲۵ تا ۸۰ درصد خسارت وارد شد.

وی نیز خسارت وارده به باغات پسته ناشی از عدم گرده  افشانی به موقع را در سطح ۸ هزار هکتار بین ۱۰ تا ۱۵ درصد درصددرصد اعلام کرد و افزود: از مجموع ۴۵۱ میلیارد تومان خسارت ۴۰۰ میلیارد تومان آن به خاطر عدم گرده افشانی به موقع به باغات پسته بوده است.

مسروری گفت: از سطح ۲۸ هزار و ۵۰۰ هکتار مزارع و باغات شهرستان بردسکن تنها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد آن تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن از کشاورزان خواست نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اهتمام جدی داشته باشند چرا که تنها راه پرداخت غرامت به خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه تحت پوشش قرار دادن محصولات کشاورزی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین
  • خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • مرمت و بازسازی کانال‌های کشاورزی شهرستان کیار
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم