Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های بندرترکمن و گمیشان روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: این چهار نفر با هوشیاری مرزبانان منطقه دستگیر و یک پرنده شکاری از نوع دلیجه و سه قطعه کوکر شکم سفید از آنان کشف شد.

بگفته علی بیانی متهمان به استناد ماده ۱۳ قانون شکار و صید مستوجب مجازات و حبس خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضرر و زیان ناشی از شکار و زنده گیری هر بهله دلیجه را ۲۰۰ میلیون و هر بهله شاهین را ۶۰۰ میلون ریال بیان کرد و گفت: جرایم نقدی مربوط به زنده گیری، شکار، خرید ، فروش، حمل، نگهداری و صدور پرندگان شکاری از قبیل شاهین، بحری، بالابان و دلیجه علاوه بر محکومیت به حداکثر مجازات، از ۶۰ میلیون ریال تا صد و بیست میلیون ریال جریمه نقدی دارد.

وی اضافه کرد: بندرترکمن و گمیشان در غرب و شمال غرب استان گلستان از کانون ها و زیستگاه پرنده شکاری دلیجه در کشور محسوب می شود.

حوزه استحفاظی محیط زیست غرب گلستان به دلیل برخورداری از زیستگاه های منحصر بفرد دشتی و تالابی در کریدور مهاجرت پرندگان شکاری واقع است و همه ساله از اوایل شهریور تا آذر ماه میزبان این گونه های با ارزش و حمایت شده، است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز گلستان سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: برای تعمیر و بازسازی این مجموعه ۷ میلیارد ریال و برای تجهیز نیز حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
سلاجقه افزود: قرار است حیوانات وحشی پس از تیمار و درمان مجدد به طبیعت بازگردند.
وی گفت: وجود زیست بوم ویژه، تنوع گیاهی، دره‌های عمیق و جنگل‌های وسیع در چهارمحال و بختیاری شرایط مطلوبی برای زیست گونه‌های جانوری و دیگر جانداران در محدوده تحت حفاظت محیط زیست فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • کوچ پرندگان به تالاب کمجان
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا