Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از بازداشت ۵ کارمند شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: در حاضر متهمان در بازداشت ‌به سر می‌برند و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر مقابله همه جانبه با فساد در همه عرصه‌ها  از بازداشت 5 کارمند شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس  و ارتشاء خبر داد و اظهار داشت: در تداوم رسیدگی به پرونده سوء استفاده مالی در شهرداری بوشهر 5 نفر دیگر از کارکنان شهرداری بوشهر و افراد مرتبط  به اتهام اختلاس و ارتشاء دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تخلفات مالی و اختلاس را از جمله اتهامات دستگیرشدگان دانست و بیان کرد: متهمان با تفهیم اتهام و همچنین پس از صدور قرار تأمین کیفری در راستای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با بیان اینکه "پرونده این افراد در شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا در جریان رسیدگی قرار دارد" افزود: در حاضر متهمان در بازداشت ‌به سر می‌برند و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.

بازداشت 8 کارمند شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس دادستان بوشهر: 2 متهم پرونده اختلاس در شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر دستگیر شدند مدیرکل گمرک اسبق بوشهر به 5 سال حبس و 13 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد

به گفته دادستان بوشهر 8 کارمند شهرداری بوشهر در دی ماه سال گذشته به اتهام  ‌تخلفات مالی و اختلاس دستگیر شدند.

حسن‌پور  بیان کرد: در مجموع تاکنون 13 تن از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام  ‌تخلفات مالی، اختلاس و ارتشاء دستگیر شده‌اند.

‌انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم ماجرای اختلاس‌گرها در "طلاق" ابوالقاسم طالبی/ قطب‌الدین صادقی: چرا تلویزیون سریال ماندگار نمی‌سازد؟ جزئیات استرداد یک متهم با اختلاس ۱۰۰۰ میلیارد تومانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم ماجرای اختلاس‌گرها در "طلاق" ابوالقاسم طالبی/ قطب‌الدین صادقی: چرا تلویزیون سریال ماندگار نمی‌سازد؟ جزئیات استرداد یک متهم با اختلاس ۱۰۰۰ میلیارد تومانی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۵ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۶ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ ۷ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند ۸ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان گزارش| در رثای خلبانی که از فرمانده معظم کل قوا نشان فتح گرفت / خلبان ‌بالازاده چگونه رکورددار پرواز عملیاتی شد؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| هشدار احزاب و نیروهای ملی درباره سوءاستفاده‌های دشمن از انفجار بیروت علیه مقاومت واعظی: نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می‌گیرد قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند جزئیات جریمه و مجازات افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارمند شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری چهار نفر از عوامل نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای این محدوده خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: چند روز پیش وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح کلت کمری در روستای زرین آباد به کلانتری ۱۴ اخترآباد شهرستان ملارد اطلاع داده شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و درجریان تحقیقات خود متوجه شدند که در جریان این درگیری، گلوله شلیک شده به یکی از اهالی که در محل حضور داشته اصابت کرده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت، گفت: ماموران کلانتری ۱۴ اختر آباد با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی، هر چهار نفر آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین یک قبضه کلت کمری را نیز از این افراد کشف و ضبط کردند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه برای متهمان دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این افراد به همراه پرونده متشکله و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897823

دیگر خبرها

  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران