Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 به دنبال انتشار خبرهای نادرست توسط برخی افراد سودجو با مقاصد کلاهبرداری و اخاذی تحت عنوان "تخصیص سهام عدالت به جاماندگان" از طریق انتشار لینک سایت های جعلی در شبکه های مجازی، سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

اخبار اقتصادی- حسب اطلاع واصله، اخیرا لینک سایت اینترنتی جعلی منتسب به سازمان خصوصی سازی در شبکه های مجازی تحت عنوان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتشر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه افراد با ورود به این لینک جعلی و وارد نمودن کد ملی جهت ثبت نام سهام عدالت، مستقیماً به یک درگاه الکترونیکی هدایت می شوند که متعاقب آن برای ثبت نام، درخواست پرداخت هزینه شده و از حساب کاربران مبالغی کسر می گردد.

این سازمان ضمن تکذیب موضوع تخصیص سهام عدالت به افراد جدید یا جامانده اعلام می نماید در حال حاضر برنامه ای برای توزیع سهام عدالت وجود ندارد و سازمان خصوصی سازی با پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا، نسبت به برخورد قانونی با شخص یا اشخاص خاطی اقدام خواهد نمود و نتیجه امر نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کلاهبرداری سهام عدالت سازمان خصوصی سازی سهام عدالت کلاهبرداری تخصیص سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • خریدارهای باشگاه استقلال مشخص شدند
  • نام پتروشیمی های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد