Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صدور بخشنامه‌ای توسط وزیر آموزش‌وپرورش به به ادارات کل و حوزه‌های تابع، مراکز و مدارس دولتی و غیردولتی و مؤسسات آموزشی اعلام شد که هرگونه ارتباط مکاتبه‌ای، تلفنی، حضوری و الکترونیکی و همکاری با سفارتخانه‌ها، مؤسسات و نهادها، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی صرفا با هماهنگی و نظارت مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، حاجی میرزایی طی بخشنامه‌ای به ادارات کل و حوزه‌های تابع، مراکز و مدارس دولتی و غیردولتی و مؤسسات آموزشی اعلام کرد: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی درزمینه ارتباطات بین‌المللی و پی گیری امور مربوط به اجرای آن از وظایف مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور است، هرگونه ارتباط مکاتبه‌ای، تلفنی، حضوری و الکترونیکی و همکاری با سفارتخانه‌ها، مؤسسات و نهادها، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای اعم از اعزام و پذیرش هیئت‌های خارجی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با آن‌ها، برگزاری اجلاسیه‌ها، جشنواره‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی بین‌المللی و منطقه‌ای، مشارکت دانش آموزان و معلمان در مسابقات اعلام ‌شده توسط سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، اعزام و پذیرش و گروه‌ها، هیئت‌های علمی و آموزشی معلمان و دانش آموزان در حوزه بین‌المللی و بازدید از مدارس و مؤسسات آموزشی و... با هماهنگی و نظارت مرکز یاد شده انجام می‌شود.

وی در ادامه این بخشنامه نوشته است: مؤکداً اعلام می‌دارد برقراری هرگونه ارتباط با مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و سفارتخانه‌های خارجی منحصراً از طریق مرکز امور بین‌الملل مجاز است، همچنین بر ممنوعیت ارتباط مستقیم ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و حوزه‌های زیرمجموعه آن‌ها با سفارتخانه‌های کشورهای خارجی و سازمان‌های بین‌المللی تأکید می‌شود، در نتیجه ورود کارکنان سفارتخانه‌ها، ‌مؤسسات، نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به ادارات کل و حوزه‌های تابع، مراکز و مدارس دولتی و غیردولتی و مؤسسات آموزشی، بدون مجوز مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور ممنوع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی مدارس دولتی مدارس غیردولتی سفارتخانه سال تحصیلی 1399 ـ 1400 سازمان های بین المللی سازمان های بین المللی مدارس دولتی و غیردولتی بین المللی و منطقه ای مرکز امور بین الملل مؤسسات آموزشی سفارتخانه ها ادارات کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!

دولت و مجلس در طرحی به دنبال تغییر زمان بازگشایی مدارس هستند و بر این اساس ممکن است زمان آغاز سال تحصیلی از ۱۰ شهریور باشد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تغییر تقویم آموزشی مدارس در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

این طرح با پیشنهاد 26 نماینده تدوین شده و در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب شده است و هم اکنون در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

آغاز سال تحصیلی از "مهر" به "شهریور" تغییر می‌کند؟!

طبق گفته‌های مهدی یزدان‌پناه؛ معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی قرار است با توجه به شرایط اقلیمی و البته مجوز مجلس، تقویم آموزشی مدارس در اختیار دولت قرار بگیرد بر این اساس برای استان‌های سردسیر همچون آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و زنجان آغاز سال تحصیلی از 10 شهریور و برای مناطق گرمسیر کشور از 10 مهر باشد.

به اذعان کارشناسان یکی از نگرانی‌ها این است که طبق این طرح، تقویم آموزشی در تمام مناطق کشور دستخوش تغییر شود و در استان‌هایی همچون تهران، البرز، مازندران و ... سال تحصیلی از 10 شهریور آغاز شود، این موضوع دهه 70 هم تجربه شد که با موفقیت همراه نبود و در نهایت با ورود مجلس، آغاز سال تحصیلی از اول مهر به عنوان قانون مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها