Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نجارزاده مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما پیرامون پویش صاحبخانه خوب که در شبکه سه سیما دو سال است که پیگیری می‌شود، گفت: سال گذشته شبکه سه سیما پویشی را با عنوان «صاحبخانه خوب» به راه انداخت و از مالکان خواست با توجه به مشکلات اقتصادی و لزوم همراهی با مستاجران، میزان اجاره‌بها را افزایش ندهند و یا افزایش حداقلی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پویش امسال نیز همانند سال گذشته ادامه یافت و خدا را شکر با استقبال مالکان نیز همراه شد و نتایج مثبتی را در بر داشت، به طوری که بیش از ۱۵۰ هزار پیام از طرف مردم عزیزمان دریافت شد که اکثر آنان قدردان پویش و همراهی صاحبخانه‌هایشان بودند. همچنین پیام‌های بسیاری نیز وجود داشت که خواهان ادامه این پویش بودند تا از این طریق کمکی به مستاجران صورت گیرد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه با بیان اینکه پویش اجتماعی صاحبخانه خوب به دلیل اینکه بیشترین قرابت را با خواسته مردم داشت مورد استقبال مردم قرار گرفت، اضافه کرد: ما معتقدیم در کنار مطالبه‌ای که باید از مسئولین امر در حوزه مسکن صورت گیرد و مردم نیز بحق این خواسته را مطالبه می‌کنند، اما خودمان هم باید نسبت به یکدیگر مسئولیت پذیر باشیم.

نجارزاده تصریح کرد: در دوره برگزاری این پویش قشرهای مختلف جامعه اعم از هنرمندان، ورزشکاران، نمایندگان مجلس، مداحان و … به این پویش پیوستند و از صاحبخانه‌ها خواستند در وضعیت امروز اقتصادی کشور هوای مستاجران را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به لزوم قدردانی از صاحب‌خانه‌های خوب، گفت: اختتامیه پویش فردا در برنامه «سلام صبح بخیر» و با حضور مسئولین و افرادی که در پویش شرکت کرده‌اند انجام خواهد شد و از چند صاحبخانه خوب نیز تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر 5001890 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مالک و مستأجر شبکه سه سیما فیلم کوتاه موسیقی ایرانی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی موسیقی نواحی فیلم مستند آلبوم موسیقی رادیو نمایش کنسرت آنلاین شبکه پنج سیما محرم 99 صاحبخانه خوب شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست شورای اداری استان در قالب برنامه های سفر یکروزه دولت سیزدهم به سمنان  گفت: دستگاه‌های اجرایی در هر کدام از شاخص‌ها آمارهایی را ارائه می‌دهند که نادرست هم نیست. اما باید ببینیم که این آمارها به افزایش رضایت اجتماعی و بهبود وضعیت جامعه منجر شد یا نه؟ اگر نتیجه‌بخش بود یعنی خوب است. اما اگر نشد یعنی یک جا در فرآیند انجام کار مشکلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصل بر پاسخگو بودن است و مدیر باید طوری عمل کند که آشکار و پنهان او در فعالیت باید کاملا مسئولانه باشد و با داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری به وظایف خود عمل کند، تاکید کرد: کسی که در یک حوزه قبول مسئولیت کرد باید تلاش کند که آن مسئولیت را تمام و کمال به انجام برساند. هرگونه کوتاهی و کم‌کاری و بی‌انگیزگی یا مسئولیت‌نشناسی در کل نظام اداری اثرگذار است.

 

رییس جمهور بیان کرد که در مساله‌شناسی و راهکارهای حل مساله نسبت به یک پدیده که در شهرستان یا استانی وجود دارد وقتی ابعاد قضیه را بررسی می‌کنم می‌بینیم کم‌کاری یک بخش یا انجام نشدن مسئولیت در زمان خودش بخش‌های دیگر را نیز از کارایی انداخته است. در هر فرآیند اجرایی انجام هر بخشی منوط به این است که بخش قبلی درست انجام شده باشد.

 

وی با بیان اینکه با یک نگاه دقیق در سال ۱۴۰۳ باید ببینیم همانجایی که باید قرار داشته باشیم هستیم یا می‌توانیم جلوتر حرکت کنیم و پیش‌تر از جای کنونی‌مان باشیم، ادامه داد: در حوزه دانش و فناوری می‌توانیم دانش‌بنیان‌تر حرکت کنیم. در حوزه اجرای عدالت در جامعه یا یافتن استقلال به ویژه استقلال اقتصادی هم باید همین نگاه را داشته باشیم.

رییس دولت سیزدهم به اهمیت انتظار رهبری فرزانه انقلاب در سال ۱۴۰۳ تاکید و اشاره کرد: انتظار مردم، انتظار انقلاب و فرهنگ انقلابی زیستن و انقلابی اندیشیدن و عمل کردن از یک مدیر مجرب دانش‌آموخته دارای پیشینه در آن حوزه یا حوزه‌های مشابه برآورده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد