Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:52:10 GMT

«غرب حقیقی» به تهران می‌آید/ اجرا در تئاتر مستقل تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۹۷۶۱

«غرب حقیقی» به تهران می‌آید/ اجرا در تئاتر مستقل تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «غرب حقیقی» نوشته سام شپارد که امید سعیدپور آن را کارگردانی کرده پس از ۲ دوره اجرا در تبریز برای اجرای عمومی به تهران سفر می‌کند. این نمایش قراراست در تئاتر مستقل تهران و در پایان فصل تابستان روی صحنه می رود.

«غرب حقیقی» ماجرای فروپاشی ساختار شخصیتی و رفتاری آدم‌ها در شرایط بیرحمانه ناکامی‌های اجتماعی و افول ارزش‌های والای انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش با مواجه ۲ برادر با رفتارها و علایق متفاوت شروع شده و در جریان داستان، دگردیسی آنها را به نمایش می‌گذارد.

امید سعیدپور که کارشناس ارشد بازیگری است درباره این نمایش می‌گوید: "«غرب حقیقی» به عنوان پروژه عملی کارشناسی ارشد من تولید شد و پس از آن در ۲ مرحله اجرای عموم داشت و هر بار نیز با استقبال خوب تماشاگران همراه شد.

وی ادامه داد: موفقیت این نمایش در اجرا و همراهی و تشویق دوستان هنرمند زمینه‌ای شد تا فرصت اجرا در تهران را بررسی کنیم که با سالن تئاتر مستقل به نتیجه رسیدیم و قرار است در انتهای شهریور ماه این نمایش را در معرض دید مخاطبان تهرانی قرار بدهیم.

به گفته کارگردان، تمرین و آماده سازی بخش‌های فنی در تهران انجام می‌شود. بازیگران و دست اندکاران این اجرا به زودی اطلاع رسانی خواهند شد.

کد خبر 5002057 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران کارگردان تئاتر سالن تئاتر مستقل تهران تبریز فیلم کوتاه موسیقی ایرانی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی موسیقی نواحی فیلم مستند آلبوم موسیقی رادیو نمایش کنسرت آنلاین محرم 99 شبکه سه سیما غرب حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به تئاتر شاماران/ردپای افسانه جاماسب در زندگی سیاه باز
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد