Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@12:40:16 GMT

تمامی شناگاه‌های ساحلی مازندران تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۱۵۷

تمامی شناگاه‌های ساحلی مازندران تعطیل شد

گروه استان‌ها: مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان، گفت: تمامی شناگاه‌های ساحلی مازندران تعطیل شد. - اخبار استانها -

علی رجبی وندوچالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهارداشت: از 24 تیر امسال، شناگاه‌های سواحل استان تعطیل و با توجه به حالت هشدار به دستور استاندار و ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شد و در حال حاضر هم شناگاه‌های ما در سراسر استان تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام محرم بویژه از هفتم تا یازدهم محرم حتی طرح‌های دریا از ورود مسافر جلوگیری و تعطیل خواهد بود. بعد از عاشورا و تاسوعا شناگاه‌ها مجدد تعطیل اما طرح دریا باز است که اگر وضعیت به سفید یا زرد برسد شناگاه‌ها هم فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در این ایام تمام نیروهای انتظامی، امداد و نجات و ناجیان در سواحل برای جلوگیری از  شنا برای حوادث احتمالی، مستقر هستند. ناجیان در سواحل برای جلوگیری و امداد و نجات مستقر هستند.

اجرای طرح دریابست ساردین ماهیان در «رمچاه» قشم به روایت تصویراجرای طرح دریافت عوارض آزادراهی بر اساس پیمایشطرح دریابست در آب‌های استان بوشهر اجراء می‌شود

رجبی در خصوص ساماندهی نجات غریق‌ها و بیمه و پرداخت حقوق آنها، خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته، ناجیان در طرح‌های دریا تحت پوشش بیمه هستند و در این سه ماه که فعالیت داشتند یک ماه حقوق آنها پرداخت،  هفته بعد پرداختی دیگر و ماه سوم در فرصت بعدی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه از شروع طرح دریا در استان تاکنون ناجیان غریق 470 نفر را از غرق شدن نجات دادند، ادامه داد: همچنین امسال نسبت به سال گذشته حداقل 20 درصد کاهش غرقی داشتیم.

انتهای پیام/ 681/ ت

R41358/P/S6,74/CT1 بیشتر بخوانید... اجرای طرح دریابست ساردین ماهیان در «رمچاه» قشم به روایت تصویر اجرای طرح دریافت عوارض آزادراهی بر اساس پیمایش طرح دریابست در آب‌های استان بوشهر اجراء می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای طرح دریابست ساردین ماهیان در «رمچاه» قشم به روایت تصویر اجرای طرح دریافت عوارض آزادراهی بر اساس پیمایش طرح دریابست در آب‌های استان بوشهر اجراء می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان ۵ سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی ۶ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۷ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند ۸ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس‌ به عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل / آمریکا برای تضعیف محور مقاومت تلاش می‌کند معاون وزیر نیرو: تا پایان امسال هر ۲۰ روز یک تصفیه‌خانه فاضلاب و هرماه یک تصفیه‌خانه آب وارد مدار می‌شود خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| میشل‌عون: حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد/ ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند واعظی: نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می‌گیرد راه‌اندازی خط سوم انتقال برق ایران به ارمنستان طی ۶ ماه آینده درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح دریابست اجرای طرح شناگاه ها طرح دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات دربارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارندگی درفصل بهار به ویژه در فروردین ماه، روابط عمومی جهادکشاورزی بافق توصیه کرده تا اقدامات حفاظتی وایمنی درمسیر قنوات وبالا دست آنهاونیز حفظ وحراست ازتجهیزات و ماشین آلات موجود در پروژه‌های درحال اجرا، صورت گیرد. 
همچنین توصیه‌هایی برای حفاظت از قنوات بدین شرح اعلام شده است: 

بازدید از تمامی طول مسیر قنوات از مظهر تا مادر چاه (تمامی میله چاه‌های قنوات) و بررسی درپوش گذاری میله‌ها و کوار‌های دور میل چاه‌ها و ایمن سازی کامل

آزادسازی دهانه پل‌ها و مسیل‌های عبور سیلاب

بازدید و مرمت بند‌های خاکی و سیل بند‌ها و تخلیه رسوبات قبلی

ایمن سازی تمامی لوله‌های انتقال آب و همچنین سیستم‌های آبیاری کم فشار و تحت فشار

بازدید و مرمت و لایروبی تمامی نهر‌های در معرض سیلاب

ایمن سازی استخر‌ها یی که در مجاورت رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌های احتمالی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات دربارندگی‌ها