Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:33:06 GMT

حمله لاتزیو به سیلوا؛ تو یک انسان غیر قابل احترامی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۸۲۶

حمله لاتزیو به سیلوا؛ تو یک انسان غیر قابل احترامی

باشگاه لاتزیو واکنش تندی به امضا قرارداد داوید سیلوا با رئال سوسیداد نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که رئال سوسیداد خبر از جذب داوید سیلوا هافبک 34 ساله اسپانیایی داد. سیلوا پس از 10 سال بازی برای سیتی و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه، فصل بعد به لالیگا باز خواهد گشت و با پیراهن سوسیداد بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او پیش از این با پیراهن ایبار، سلتا و والنسیا سابقه بازی در لیگ اسپانیا را دارد.

 

 

 

 

سیلوا در حالی راهی سوسیداد شد که انتقالش به لاتزیو قطعی به نظر می رسید. طبق گزارش توتواسپورت، توافق بین سیلوا و لاتزیو 8 روز پیش نهایی شده بود ولی سیلوا امضای پایانی را به پس از اتمام کار سیتی در لیگ قهرمانان موکول کرد.

سیتی شنبه گذشته از لیگ قهرمانان کنار رفت ولی سیلوا حاضر به امضای قرارداد نبود و همین نگرانی هایی در لاتزیو ایجاد کرده بود اما کسی در این باشگاه تصور نمی کرد که سیلوا تنها 24 ساعت پس از دریافت پیشنهاد رسمی از سوسیداد، به آن پاسخ مثبت بدهد.

 

 

 

 

ایگلی تاره مدیر ورزشی لاتزیو در واکنش به انتقال سیلوا به سوسیداد گفت:« خبر انتقال داوید سیلوا به سوسیداد را شنیدم. برای داوید سیلوای فوتبالیست احترام زیادی قائل هستم ولی از بعد انسانی خیر.»

در واقع باشگاه لاتزیو عمیقا از این اتفاق سرخورده شده و از جانب سیلوا احساس خیانت می کند.

 

لاتزیو دیوید سیلوا منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو منچستر سیتی داوید سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت

سیلوا فاصله چندانی تا بازگشت به فوتبال برزیل ندارد

طرفداری | چند روز پیش خبر رسید که تیاگو سیلوا قراردادش را با چلسی تمدید نمی‌کند و در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا می‌شود. این بازیکن در سال ۲۰۲۰ از پاری سن ژرمن راهی چلسی شد و با این تیم، ۳ جام از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود

به گزارش گل، سیلوای ۳۹ ساله با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافته و فاصله چندانی تا بازگشت به این باشگاه برزیلی ندارد. سیلوا علاوه بر پرورش در آکادمی فلومیننزه، سه سال هم برای رده بزرگسالان این تیم به میدان رفته بود و این احتمال وجود دارد که او پس از ۱۵ سال، بار دیگر پیراهن تیم سابقش را به تن کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو