Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@12:33:46 GMT

رکوردشکنی هم‌گناهان در ایستگاه آخر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۱۰۲۷

رکوردشکنی هم‌گناهان در ایستگاه آخر

خبرگزاری میزان- با انتشار قسمت آخر سریال همگناه در شبکه نمایش خانگی در روز دوشنبه ۲۷ مردادماه، فیلیمو از ثبت رکورد تماشا معادل ۲۰ میلیون دقیقه در کمتر از یک روز برای این سریال خبر داد. تاریخ انتشار: 17:27 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۱۱۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فیلیمو و با بررسی میزان دقیقه تماشای قسمت آخر همگناه تا انتهای روز دوشنبه، به پایان رسیدن این سریال با ثبت رکورد بیست میلیون دقیقه تماشا در روز اول انتشار همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گذشتن از مرز بیست میلیون دقیقه تماشا برای قسمت آخر یک سریال و در یک روز، برای اولین بار است که رقم می‌خورد و همگناه با روند روبه‌رشدی که در طول زمان انتشار داشته توانسته این رکود را به نام خود ثبت کند. پیش از این نیز همگناه در بازه‌های زمانی متفاوت از جمله پایان فصل اول بیش از ۱۰ میلیون دقیقه تماشا در کمتر از یک روز را ثبت کرده بود که تازه‌ترین آمار ثبت شده نشان از رشد دو برابری مخاطبان این سریال در فیلیمو دارد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

همگناه که اولین ساخته مصطفی کیایی برای شبکه نمایش خانگی است داستانی خانوادگی و رازآلود به نویسندگی محسن کیایی و آرمان کوچکی را در دو فصل و ۲۴ قسمت به تصویر می‌کشد. ایفای نقش بازیگرانی، چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی و ... در دل این داستان خانوادگی که جای آن در شبکه نمایش خانگی بسیار خالی بود از عوامل موفقیت همگناه به شمار می‌رود.

همچنین این سریال به طور مستقیم با سرمایه‌گذاری سرویس‌های وی‌اودی و با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان این سرویس‌ها ساخته شده است که عامل مهم دیگری در موفقیت آن محسوب می‌شود. تمامی قسمت‌های این سریال برای تماشا در فیلیمو در دسترس عموم قرار دارد و طبق پیش‌بینی‌ها در ادامه نیز روند‌های رشد تماشای آن صعودی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما میلیون دقیقه دقیقه تماشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی بانوی ملی‌پوش سنگ‌نوردی در جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، «محیا دارابیان» سنگ‌نورد ملی‌پوش کشورمان در جریان جام جهانی «ووجیانگ» چین موفق شد با ثبت رکورد ۷ ثانیه و ۲۵۲ هزارم ثانیه، رکورد ماده سرعت بانوان ایران را که قبلا نیز با ۷ ثانیه و ۷۲۱ هزارم ثانیه به نام خودش بود، ارتقا و بهبود بدهد.

البته دارابیان با کسب رتبه هفدهم، از صعود به مرحله نهایی این دوره از جام‌جهانی سنگ‌نوردی بازماند.

همچنین رضا علیپور دیگر سنگ‌نورد کشورمان با کسب رتبه یازدهم در مرحله نهایی ماده سرعت، در این دور از جام‌های جهانی سنگ‌نوردی در این فصل، دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

سنگ‌نوردانی از چین، آمریکا و اندونزی، به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • حکمت نهی از «دروغ گفتن به شوخی» چیست؟
  • ببینید | پربیننده شدن برنامه‌های معارفی یک اتفاق تحولی است | سریال «زیرخاکی» پرمخاطب می‌شود
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • رکوردشکنی بانوی سنگ‌نوردی در جام جهانی
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • رکوردشکنی بانوی ملی‌پوش سنگ‌نوردی در جام جهانی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان