Web Analytics Made Easy - Statcounter

گونزالو هیگواین در خصوص شایعه انتقال لیونل مسی به لیگ برتر انگلیس گفت مدافعان در انگلیس، طوری بازیکنان را می زنند که آن ها له شوند.

گونزالو هیگواین، مهاجم 32 ساله آرژانتینی یوونتوس ظاهرا در برنامه های آندره آ پیرلو، سرمربی یووه جایی ندارد و جدایی او از بیانکونری محتمل به نظر می رسد. گونزالو هیگواین در مصاحبه با فاکس اسپورت آرژانتین در خصوص وضعیتش در یوونتوس، لیونل مسی و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد:

خوبم و هفته آینده به ایتالیا بر می گردم تا در تمرینات شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید خودم را به تیم معرفی کنم و بعد ببینیم که سرمربی جدید چه تصمیمی می گیرد. اتفاقی که برای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا افتاد، مهم بود. بزرگ ترین باشگاه ایتالیا نباید مقابل لیون از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود. من معتقدم باشگاه های فرانسوی به شکل متفاوتی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا آماده شدند. ما طی یک ماه و نیم، 12 بازی انجام دادیم و قهرمان اسکودتو شدیم اما با خستگی به مسابقه لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم اما فرانسوی ها برای انجام چند بازی در لیگ قهرمانان، فرصت لازم برای آماده سازی را داشتند.

آینده هیگواین 

مهاجم آرژانتینی ادامه داد:

آینده؟ بازیکنان زیادی به لیگ آمریکا می روند که این مسئله در سال های آینده می تواند برایم جذاب باشد اما من فعلا بازیکن یوونتوس هستم و باید ببینیم چه می شود. نمی خواهم در آینده مربی شوم. همه مربیان با موهای سیاه کارشان را شروع می کنند و در عرض سه سال موهایشان سفید می شود زیرا استرس و فشار ذهنی زیادی تحمل می کنند. ترک ناپولی؟ هرگز از ترک ناپولی و پیوستن به یوونتوس پشیمان نیستم. وقتی در دوران ویروس کرونا به ناپولی بازگشتم، کسی مرا نشناخت زیرا ماسک زده بودم.

حضور در لیگ برتر انگلیس خیلی سخت است 

هیگواین در خصوص شایعات جدایی لیونل مسی از بارسلونا هم صحبت کرد:

برای فوتبال آرژانتین دل تنگ نشده ام اما همچنان آن را تماشا می کنم. لیونل مسی؟ نمی دانم او بارسلونا را ترک خواهد کرد یا نه. انتقال او به لیگ برتر انگلیس؟ من در لیگ برتر انگلیس رنج زیادی کشیدم و نتوانستم طی شش ماه خودم را تطبیق دهم اما در خصوص اسپانیا این گونه نبود. در انگلیس، مدافعان شما را طوری می زنند که له شوید و داوران مثل اسپانیا، این صحنه ها را خطا نمی گیرند چون مدافعان در انگلیس شما را زیرکانه می زنند. نمی دانم مسی در خصوص رفتن به انگلیس چه نظری دارد اما لیگ انگلیس بسیار سخت است. امیدوارم مسی تصمیمی بگیرد که خوشحالش کند و این مهم ترین مسئله است.

همچنین بخوانید:

پدر گونزالو هیگواین: یوونتوس هنوز پسرم را می خواهد گونزالو هیگواین و سامی خدیرا هیچ جایی در برنامه های پیرلو ندارند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا گونزالو هیگواین لیگ برتر انگلیس لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم

10 سال از تقابل تیم های آنچلوتی و گواردیولا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها