Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:39:48 GMT

خط دفاعی قابل اعتماد؛ حربه ویسی علیه سپاهان برای بقا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۱۵۷۴

خط دفاعی قابل اعتماد؛ حربه ویسی علیه سپاهان برای بقا

عبدالله ویسی به رضایت کامل از خط دفاعی خود رسیده و امیدوار است در هفته پایانی نیز آنها با تکرار نمایش دیدارهای اخیر، شانس بقای این تیم را افزایش دهند.

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی که در تا چند هفته قبل با شاهین بوشهر برای دریافت گل‌های بیشتر رقابت می‌کرد، اکنون به انسجام دفاعی فوق العاده‌ای دست یافته که توانسته همچنان آنها را برای بقا امیدوار نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیکان طی هفت بازی اخیر تنها دو گل دریافت کرده و در این مدت توانسته از سد خطوط تهاجمی قدرتمندی همچون تراکتور و استقلال نیز به سلامت عبور کند. موضوعی که آمار گل‌های دریافتی این تیم را برای دستیابی به سهمیه بقا امیدوارکننده نیز کرده است. عبدالله ویسی که بر پایه سیستم دفاعی مناسب مدنظر خود پیش از این موفق به قهرمانی با استقلال خوزستان با احتساب آوراژ گل شده بود، طی هفته‌های اخیر به بالاترین میزان رضایت خود از این بخش دست یافته است. محمد ستاری، در سمت چپ دفاعی یکی از مهره‌هایی است که برخلاف دیگر بازیکنان این بخش جایگاه ثابتی به خود اختصاص داده است. او در این دیدارها به طور کامل برای پیکان به میدان رفته و نمایش آخر او مقابل استقلال نیز با تمجید کادرفنی نیز همراه شد و او موفق به مهار وریا غفوری به عنوان اصلی‌ترین حربه حریف برای دستیابی به دروازه پیکان نیز شد. ستاری که در این فصل با ثبت چهار پاس گل در بخش تهاجمی نیز عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته، مطمئنا برابر سپاهان نیز روز سختی را پیش رو خواهد داشت و باید دید مقابل این حریف سرسخت که بعد از جدایی قلعه نویی برای دستیابی به سهمیه آسیا می‌جنگدد، چه عملکردی به جا خواهد گذاشت.

پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رأی شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.
باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

کد خبر 6086402

دیگر خبرها

  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی