Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:18:29 GMT

انگیزه‌های جلال علی محمدی برابر سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۱۸۵۶

هافبک گلساز پیکان از انگیزه زیادی برابر تیم سابق خود برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین علی محمدی که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، بار دیگر با حضور در خط میانی پیکان توانسته شرایط خوبی را دنبال کند، اکنون در آستانه بازی حساس برابر سپاهان از نظر روحی و آمادگی بدنی در اوج قرار گرفته است.

 

 

 

 

علی محمدی که بعد از اختلافاتی که با برخی نفرات حاضر در سپاهان داشت، مجبور به ترک این تیم شده بود، اکنون در تقابل دوباره با تیم موردعلاقه‌اش امیدوار است شرایط را به شکلی پیش ببرد که پیکان بتواند با دستیابی به امتیاز در این جدال سرنوشت ساز به بقا امیدوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک پیکان تاکنون موفق به ثبت سه پاس گل در ترکیب تیمش شده و باید دید برابر سپاهان نیز قادر خواهد بود خط هجومی تیمش را برای گشودن دروازه پیام نیازمند تغذیه کند یا خیر. شهریار مغانلو، مهاجم هدف پیکانی‌ها که طی دیدارهای اخیر در امر گلزنی ناکام مانده و اکنون از صدر جدول یک گل عقب افتاده، مطمئنا در این بازی چشم به پاس طلایی این هافبک تکنیکی و گلساز دوخته تا بتواند همانند دیدار حذفی، به گل دست یابد.

پیکان جلال الدین علی محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان جلال الدین علی محمدی علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغا شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. مهرداد محمدی(۲۰) برای استقلال گل زد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی.

حملات استقلال و فرصت سوخته

شروع بازی برای استقلالی ها هجومی بود و این تیم برای رسیدن به گل فشار روی دروازه حریف را از دقیقه یک در دستور کار قرار داد و خیلی زود هم می توانست به گل برسد اما ایمان سلیمی در دقیقه ۷ توپ ارسالی از جناح چپ را در شرایطی که با دروازه بان تک به تک بود از کنار دروازه به بیرون زد تا فرصت طلایی آبی پوشان از دست برود.

محمدی و گل برتری آبی ها

در شرایطی که انتظار از بلانکو در خط حمله استقلال بود که دروازه شمس آذر را باز کند، ارسال از چپ ابوالفضل جلالی درون محوطه جریمه توسط مهرداد محمدی مهار شد و این بازیکن با یک ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد تا شادی به جمع آبی ها بیاید.

شمس آذر سوار بر بازی شد

بعد از گل استقلال شاگردان سعید دقیقی تلاش کردند رفته رفته به سمت دروازه استقلال حمله کنند. هر چند آنها موقعیت هایی را درون محوطه جریمه خلق کردند اما ضربات بازیکنان به اندازه ای نبود که خطری جدی دروازه حسینی را تهدید کند تا در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان برسد.

کد خبر 6082746

دیگر خبرها

  • برد پراسترس استقلال برابر شمس آذر/ صدر جدول دوباره آبی شد +عکس
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • پاس گل رونالدینیویی داریوش شجاعیان برابر پیکان / فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم