Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی در این خصوص اظهار کرد: در خصوص انتصاب فردی غیر بومی در سمت مدیر عاملی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، متأسفانه به تأیید استاندار و تصمیم اتخاذ شده از سوی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان شهرک‌های صنعتی کشور، امروز این کار صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در روزهای اخیر مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های نیروهای بومی موجود در شرکت شهرک‌های استان، متأسفانه عزمی وجود دارد که نیروهای بومی و استعدادهای استان نادیده گرفته شوند و این نوع رفتار خساراتی برای استان به همراه خواهد داشت و مدیریت ارشد استان اولین کسی که باید دغدغه این موضوع را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: هنگامی که مدیریت ارشد استان به دلیل عدم وجود مدیران شایسته و نیروهای کارآمد در یک مجموعه سازمانی برای چنین تصمیمی اقدام می‌کند، نشان از عدم علاقه نسبت به استفاده از توانمندی‌های انسانی و مدیریتی در استان است و شعارهای آن‌ها با واقعیت مطابقت ندارد.

کریمی افزود: در شرکت شهرک‌های صنعتی استان در بین معاونین، مدیران و کارشناسان موجود نیروهای با تحصیلات مرتبط و با تجربه‌های ارزنده وجود داشت اما متأسفانه فردی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند که سوابق کاری وی در حوزه حسابرسی شرکت شهرک‌های کشور بوده و فاقد هرگونه سابقه کار اجرایی در حوزه تخصصی شرکت شهرک‌ها است.

وی با بیان اینکه انتصاب مدیر عامل غیر بومی در شرکت شهرک‌های استان مورد تأیید مجمع نمایندگان استان نیست، عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان مراتب اعتراض خود را به وزارت صمت اعلام کرده است اگرچه وزارت صمت نیز با صحبت‌های به‌عمل آمده با این اقدام مخالف بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: متأسفانه این تصمیم با توجه به تأیید و تاکید استاندار صورت گرفته و مجمع نمایندگان مراتب اعتراض خود را در این خصوص به وزارت کشور نیز اعلام می‌کند.

کریمی افزود: اینکه افراد ضعیف، ناشناخته و غیر بومی در استان به‌کار گرفته شوند که با ظرفیت‌های استان آشنایی ندارند نه تنها خدمتی به استان صورت نگرفته است بلکه خیانت است.

وی یکی از وظایف اصلی مدیریت ارشد استان را کادر سازی برای آینده استان برشمرد و بیان کرد: با وجود استعدادها و نیروهای توانمند خوب در استان انتخاب نیروی غیر بومی که شایستگی‌ها و توانمندی‌های لازم را ندارد، خیانت به مردم استان است و این اقدام به نحو ممکن و با جدیت دنبال می‌شود تا تکلیف این نوع رفتارها در آینده استان مشخص و پیگیری شود و به سرانجام برسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: مجمع نمایندگان استان روزهای اخیر در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی اعلام کرد و تمامی اعضای مجمع این نامه را امضا کردند و تاکید شده بود علاوه بر پایان دادن وضعیت بلاتکلیفی دو ماهه شرکت شهرک‌های استان از مدیران توانمند، شایسته و پاکدست با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در داخل شرکت شهرک‌های استان استفاده شود که متأسفانه این تذکر مجمع نمایندگان مورد توجه قرار نگرفت.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان پیگیری‌های خود را تا حصول نتیجه و رفع چنین رفتار ناشایست از سوی هر وزارتخانه‌ای که باشد و استاندار که چنین اقدام ناشایستی مبنی بر ترجیح مدیران غیر بومی و به ویژه افرادی که فاقد صلاحیت‌های تخصصی و تجربی هستند، را انجام داده است، پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 5002059

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اکبر کریمی مجمع نمایندگان استان مرکزی شرکت شهرکهای صنعتی ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه عید غدیر خم آزادگان جنگ تحمیلی گرگان قزوین مجمع نمایندگان استان شرکت شهرک های صنعتی شرکت شهرک های استان شرکت شهرک غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898578

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان