Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@02:07:52 GMT

جنیفر لوپز در این خانه لاکچری زندگی می‌کند+عکس‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۲۷۶۶

جنیفر لوپز در این خانه لاکچری زندگی می‌کند+عکس‌ها

رویداد۲۴ جنیفر لوپز و الکس رودریگز به‌تازگی خانه‌ای ۳۷۰۰ متری به ارزش ۴۰ میلیون دلار در میامی خریداری کرده‌اند.

این خانه که به اقیانوس اطلس راه دارد، شامل ۱۰ اتاق خواب، ۱۰ سرویس بهداشتی، یک آسانسور، یک آشپزخانه بزرگ مجهز، یک اتاق کتابخانه و همچنین یک استخر، جکوزی و وان در فضای باز است.

این ملک ۴۰ میلیون دلاری یک بندر اختصاصی هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنیفرلوپز متولد ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ در نیویورک است. اوبازیگر، خواننده، ترانه‌سرا، صداپیشه، تهیه‌کننده فیلم، شخصیت تلویزیونی، طراح مد و تاجر اهل آمریکا است.

او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا براساس شخصیتی با همین نام تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلاب شد. او سپس با بازی در خارج از دید و قطار پول خود را به عنوان یک ستاره سینما مطرح کرد و در سال ۱۹۹۹ فعالیت در عرصه موسیقی را هم با انتشار اولین آلبومش به نام "آن د سیکس" شروع کرد.

منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جنیفر لوپز خانه لاکچری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند

طهماسب پیشتر دو فصل از مهمانی را با عنوان مهمونی در شبکه خانگی ساخته و ارائه کرده بود و آنچه در شبکه نسیم پخش می‌شود به‌نوعی فصل سوم این برنامه است. در مهمانی پرشور و نشاط تلویزیون، مخاطب با ترکیبی از عروسک‌های برنامه‌های کلاه قرمزی و مهمونی، منهای کلاه قرمزی و پسرخاله و...  روبه‌رو هستند.  

محل اصلی داستان مهمانی با اجرای طهماسب رویدادهای خانه جدید مجری است. در مهمانی شلوغ و شادی‌ساز تلویزیونی طهماسب، عروسک‌های آشنای جیگر، فامیل دور، ببعی، آقای همساده، بچه فامیل دور و دیبی همراه عروسک‌های جدید ازجمله شاباش، کته، قیمه، مگسی، پشه، روحی، هتی، نوک خراب، بوته، فامیل، دی‌جی، خونه بغلی و بچه شرکت داشتند و با گفتارها، رفتارها و برخوردهای خود به طنز و شوخی از بینندگان کوچک و بزرگ، پذیرایی می‌کنند.  

این عروسک‌ها که مصادیق واقعی در زندگی انسان‌ها دارند و هرکدام با تیپ و گویش و رفتار یادآور افرادی هستند که در میان ما زندگی می‌کنند، توسط هنرمندانی در مقام‌های صداپیشه، عروسک‌گردان، مجری، نویسنده، تهیه‌کننده، طراحان و مجریان عروسک، لباس، نور، دکور و موسیقی‌، گوشه‌هایی از مسائل و حوادث زندگی انسان‌ها را در قالب‌های طنز و انتقاد عروسکی به نمایش می‌گذارند. عروسک‌های دوست‌داشتنی و خنده‌ساز مهمانی سیما با چنین خصوصیات شخصیتی، خود را به مخاطب معرفی  و اهداف آموزشی و تربیتی این برنامه را به تماشاگران منتقل می‌کنند. شاباش‌؛ خواننده موسیقی، بی‌بندوبار و الکی خوش، دوست دی‌جی، کته‌؛ پیشخدمت خانه، همیشه در خواب می‌بیند که مرد رویاهایش با اسب سراغش می‌آید. دی‌جی‌، تنظیم‌کننده دی‌جی در گروه موسیقی، لاقید و بند‌و‌بار و دوست شاباش. قیمه‌؛ آشپز خانه مجری و خدمتکار چند ساله و مورد اعتماد او و مادر‌خوانده. 

مگسی‌؛ حشره‌ای که در خانه مجری زندگی می‌کند و دوست پشه است. پشه‌؛ دوست مجری و مگسی است و اکثر مواقع افراد را نیش می‌زند و هربار می‌گوید‌؛ «بده بزنیم». بچه‌؛ پسرکی گل‌فروش با چشمان درشت مشکی، موی فر و یک کلاه حصیری. او پسرکی بی‌ادب و عصبی است و با دیگران مشاجره و دعوا  و از الفاظ ناپسند استفاده می‌کند اما دارای قلبی بسیار مهربان و ظاهری بی‌پناه و معصوم است. او مجری را بسیار دوست دارد و فرزندخوانده قیمه است. روحی‌؛ یک روح سفید رنگ با چشمان مشکی. او ناگهانی وارد خانه طهماسب ‌شده و ماندگار می‌شود. او از آزار دیگران لذت می‌برد. نوک خراب‌؛ یک کلاغ دروغگو و خبرچین، او پسر قیمه و برادر بزرگ‌تر بچه است. بچه از بچگی او را اذیت می‌کرد. نوک خراب به پنیر معتاد است اما خودش انکارمی کند، ولی مادرش و بچه معتقدند رفتار عجیب او به‌دلیل مصرف پنیر است.

 فامیل، نگهبان خانه مجری. او از «دور» برای نگهبانی آمده و به «در» علاقه فراوان دارد. جیگر، آقای همساده، ببعی، بچه فامیل دور، دیبی و خونه بغلی هم از دیگر شخصیت‌ها هستند. 

عروسک‌های مهمانی به قدری خوب طراحی ساخته شده‌اند و صداپیشگان چنان باورپذیر هنرنمایی کرده‌اند و عروسک‌گردان‌ها آنقدر حرفه‌ای کار خود را انجام داده‌اند که مخاطب به‌ویژه کودکان آنها را واقعی، تصور و احساس کرده و در کنار خود و از دوستان‌شان تلقی می‌کنند. درواقع همین دریافت، باور و احساس است که آنها را مهیای پذیرش آموزه‌ها می‌کند. این مهم، همان نکته‌ای است که باید در تولید آثار کودکانه مد نظر مدیران، هنرمندان و تولیدکنندگان قرارگیرد و برای بینندگان کودک خود، خوراک معنوی، آموزشی و تربیتی مناسب تدارک ببینند. مهمانی با امتیازهای فراوان محتوایی، هنری و تعلیمی ارزشمند خود موفقیت‌های طهماسب و همکارانش و کلاه قرمزی را تکرارکرد و مهر تأیید بر بازگشت خوب این هنرمند به تلویزیون و اقدام درست مدیران سیما در دعوت از او و عروسک‌ها و ارائه پاسخ شایسته و هنرمندانه به خواسته‌ها و انتظارهای خیل مخاطبان و نیازها و سلیقه‌های بینندگان کودک رسانه‌ ملی زد. 

دیگر خبرها

  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • به رنگ حمایت و همدلی در خانواده
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!
  • عکس| تفریح لاکچری نیمار به سبک گرت بیل!
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • از کاشت نگین تا تغییر رنگ چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره