Web Analytics Made Easy - Statcounter

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخباری که در 24 ساعت اخیر در سایت طرفداری منتشر شده است. 

پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را از این پس هر شب ساعت 12 بامداد با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در 28 مرداد 1399:

نقل و انتقالات بارسلونا | چهار بازیکن در لیست فروش قرار گرفته اند

به نقل از ال چیرینگیتو، بارسلونا قصد دارد چند بازیکن تیمش را در تابستان به فروش رساند و بازیکنان جدیدی را جایگزین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوییس سوارز، آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ که همگی یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارند، در لیست خروجی های بلوگرانا قرار دارند. همچنین ساموئل اومتیتی که تا سال 2023 با بلوگرانا قرارداد دیگر بازیکنی است که از این تیم جدا خواهد شد.

اریک آبیدال از بارسلونا اخراج شد / رسمی

اریک آبیدال، مدیر فنی فرانسوی بارسلونا این باشگاه را ترک می کند. در حالی که انتظار می رفت پس از جلسه دیروز هیئت مدیره بارسلونا، اریک آبیدال در سمتش به عنوان مدیر فنی ابقا شود، وب سایت بارسلونا تایید کرد قرارداد اریک آبیدال، مدیر فنی این باشگاه به شکل توافق دو جانبه فسخ شده است و آبیدال دیگر سمت مدیریتی در بارسلونا نخواهد داشت.

سند تصویری مذاکره با جولین لوپتگی | چانه زنی با مربی اسپانیایی ایران را به چاه ویلموتس انداخت

آن هایی که تلاش می کردند خبر اختصاصی طرفداری مبنی بر جریمه 6.433 میلیون یورویی فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس را مخفی نگه دارند، حالا که اسناد مربوط به این خبر منتشر شده و غیر قابل تکذیب است، تلاش می کنند با انتشار تصویری از جولین لوپتگی کنار رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال، نگاه ها را به سمت دیگری بکشانند.

مذاکرات مهدی تاج با جولن لوپتگیرونالد کومان: تنها امضای قرارداد با بارسلونا باقی مانده است

رونالد کومان در مصاحبه ای کوتاه در خصوص آینده اش گفت:

بارسلونا؟ بله، دوست دارم سرمربی این تیم شوم. فقط امضای قرارداد برای نهایی شدن کار باقی مانده است. تا زمان امضای قرارداد، چیز بیشتری نمی توانم بگویم گرچه دوست داشتم بیشتر در این خصوص صحبت کنم.

داوید سیلوا به رئال سوسیداد پیوست / رسمی

داوید سیلوا، کاپیتان سابق تیم منچسترسیتی که تا آستانه انتقال به لاتزیو هم پیش رفته بود، به یکباره راهی رئال سوسیداد شد و به لالیگا برگشت.

رفیق بازی منزجر کننده؛ سپر رسانه ای اوله گونار سولسشر چگونه به شعور هواداران فوتبال توهین می کند؟

سپر رسانه ای که دوستان سرمربی منچستریونایتد در رسانه های کلیدی بریتانیا به راه انداخته اند، حالا دیگر تبدیل به یکی از مشکلات منچستریونایتد شده است. مشکل دقیقا از شب حذف پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا شروع شد. جایی که گری نویل میکروفون به دست گرفت و رو به روی اوله گونار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد ایستاد و از پیروزی زشت یونایتد حماسه هایی ساخت که فردوسی هم در شاهنامه به ذهنش خطور نکرده بود! ادامه مقاله را می توانید در لینک بالا تماشا کنید.

اینتر 5-0 شاختار دونتسک؛ کونته در اروپا هم خوب نتیجه می گیرد!

اینتر موفق شد در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با گل های لائوتارو مارتینز (2)، دنیلو دی آمبروزیو و روملو لوکاکو (2) با پنج گل شاختار دونتسک را از پیش رو بردارد.

به کدام تیم می روی لیونل مسی؟ / کاریکاتور

پس از شکست 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، شایعات در مورد جدایی لیونل مسی از این تیم قوت گرفته است. جدایی احتمالی مسی موضوع بسیار مهمی بود که تقریبا امروز تمام رسانه ها به آن می پرداختند. 

کاریکاتور عمر مومنی از تیم آینده لیونل مسیرونالد کومان برای امضای قرارداد با بارسلونا وارد اسپانیا شد / عکس

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند برای امضای قرارداد با بارسلونا راهی اسپانیا شد.

رونالد کومان در بارسلونانقل و انتقالات بارسلونا | کومان و آبیدال مسئول فروش بازیکنان

به نقل از کادنا سر، سران بارسلونا رونالد کومان و اریک آبیدال را مسئول فروش برخی از بازیکنان کرده اند و این دو نفر به عنوان سرمربی و مدیر فنی بلوگرانا مسئول ساخت ترکیبی مناسب برای فصل آینده هستند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امضای قرارداد رونالد کومان اریک آبیدال مدیر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف تصور عمده هواداران پرسپولیس که نگاه مثبتی به اوسمار ویرا و استخدام او نداشتند، این سرمربی برزیلی توانسته نتایج خوبی را با پرسپولیس در نیم فصل دوم کسب کند و این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی در کنار استقلال قرار بدهد.

نمایش تهاجمی و نتایج درخشان ویرا با پرسپولیس موجی از تمجید و طرفداری هواداران پرسپولیس نسبت به او را برانگیخته و باعث شده تا حتی بسیاری برای فصل آینده نیز روی او حساب باز کنند.

در این بین رضا درویش که با وجود انتقاد هواداران پرسپولیس، اوسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، همچنان اعتماد ویژه‌ای به سرمربی برزیلی دارد و حتی می‌گوید که مذاکرات برای حفظ او را آغاز کرده است.

او درباره نشستی که در روزهای گذشته با اوسمار داشت، می‌گوید: پیرامون ادامه همکاری با ایشان صحبت کردیم. درباره روند بازی‌های تیم هم صحبت کردند که برنامه‌هایشان تا پایان فصل چیست. ضمن اینکه گفتیم برای فصل آینده هم برنامه‌شان را بدهند.

البته بسیاری از ناظران حوزه خبری پرسپولیس تصور می‌کنند که شاید تمدید یا عدم تمدید قرارداد اوسمار بستگی شدید به نتایج او در لیگ برتر و جام حذفی دارد و حتی شاید یک قهرمانی او را در تیم نگه دارد.

دیگر خبرها

  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • گزارش لحظه به لحظه مسابقه FC24 طرفداری
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید