Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در برنامه نگاه یک تصریح کرد: محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در برنامه نگاه یک اظهار کرد: یکی از مصائبی که سازمان برنامه و بودجه کشور با آن دست و پنجه نرم می کند و جزو صعوبت های این سازمان محصوب می شود، پرداخت یارانه نقدی کمک معیشتی و حقوق ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته همه پرداخت ها زمان بندی منظم دارد. دهم هر ماه یارانه معیشتی ۲۰ هر ماه هم یارانه نقدی و  آخر ماه هم حقوق ها  پرداخت می شود.

نوبخت گفت: شرایط طوری نیست که برخی یارانه ها را حذف کنیم اما ما به هیچ وجه در طول سال جاری هیچ استقراضی از بانک مرکزی نداشتیم.

وی افزود: این روزها همه می دانند که روز دهم هر ماه یارانه معیشتی و ۲۰ هر ماه یارانه نقدی پرداخت می شود. زمان پرداخت ها را به نظمی رساندیم تا شرایط اجتماعی افراد را درک کنیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه یارانه نقدی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از نتایج اجرای طرح ملی دارویار می‌توان به پوشش بیمه‌ای ۹۶۰۰ قلم دارو و کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ دارو اشاره کرد.

پدرام پاک‌آیین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح ملی دارویار اظهار کرد: این طرح با اهداف گوناگون اجرایی شده است، یارانه دارو از طریق بیمه‌ها به بیماران تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اهداف دیگر این طرح افزود: اصلاح یارانه ارزی داروهای تولید داخل و وارداتی مشمول راه‌حلی برای جلوگیری از قاچاق گسترده دارو به کشورهای همسایه است، جلوگیری از فساد در حوزه ارز ترجیحی، پیشگیری از بیش‌اظهاری و گران‌فروشی برخی شرکت‌ها، کمبودهای دارویی، پیشگیری از کندی تخصیص ارز، همچنین پیشگیری از تأمین نشدن ارز مرغوب و رفع مشکلات صنعت در تولید از دیگر اهداف اجرای طرح ملی دارویار است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: به منظور جلوگیری از تخلفاتی مانند گران‌فروشی و آزادفروشی، داروخانه‌ها به صورت مستند مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند، بنابراین با اجرای این طرح عمق بدهی بیمه‌ها بزرگ‌تر شده اما در فواصل زمانی کوتاه‌تری پرداخت می‌شود و مابه التفاوت یارانه توسط سازمان بیمه‌گر پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: از نتایج اجرای طرح ملی دارویار می‌توان به پوشش بیمه‌ای ۹۶۰۰ قلم دارو در ۱۲ هزار داروخانه و کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ دارو اشاره کرد.

کد خبر 740009

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار
  • یارانه باید به دست مصرف کننده نهایی برسد
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان