Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلاصه بازی لایپزیش 0-3 پاری سن ژرمن (نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2019/20).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟

در اولین فصل پسا مسی، پاری سن ژرمن دوباره به تیمی مدعی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده‌است

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

با عبور از سد بارسلونا، پاری سن ژرمن پس از ۳ فصل، بار دیگر جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد. این تیم آخرین بار در فصل 2020/21 موفق شده بود خود را به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان برساند و فصل قبل از آن هم موافق به حضور در فینال شده بود، جایی که شاگردان توماس توخل از پس بایرن مونیخ بر نیامده و به نایب قهرمانی بسنده کردند. پاریسی‌ها امسال نیز عملکرد خوبی تحت هدایت لوییز انریکه داشته‌اند و از شانس خوبی برای صعود به فینال و حتی کسب عنوان قهرمانی برخوردارند.

افول پاری سن ژرمن پس از دورانی موفق

با وجود عملکرد موفق در فصول ذکرشده، پاری سن ژرمن ناگهان درگیر افت عجیبی در لیگ قهرمانان شد و برای دو فصل متوالی نتوانست حتی به یک چهارم نهایی صعود کند، چه برسد به نیمه‌نهایی و فینال. پاری سن ژرمن در فصل ۲۰۲1/22 با مائوریسیو پوچتینو و در فصل ۲۰۲2/23 تحت هدایت کریستوف گالتیه هرچند موفق شد از دور گروهی صعود کند، اما هر دو بار به شکلی ناامیدکننده، در یک هشتم نهایی حذف شد و در راهیابی به مراحل بعدی ناکام ماند.

یک نام غیرمنتظره، چهره مشترک پاری سن ژرمن در ناکامی‌ها

از شب گذشته، برخی رسانه‌ با اشاره به نام ستاره‌ای که برای هر دو تیم پی اس جی و بارسلونا بازی می‌کرد، لیونل مسی را عامل ناکامی‌های تیم فرانسوی در دو فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا دانستند. مسی در تابستان ۲۰21 با قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و با اتمام قراردادش، از این باشگاه جدا شد. مسی هرچند در بدو ورود به پاریس مورد استقبال شدید ساکنان این شهر قرار گرفت، اما رفته رفته محبوبیت خود را از دست داد و کار به جایی رسید که در روزهای پایانی حضورش در پارک دو پرنس، توسط هواداران پاری سن ژرمن هو می‌شد. مسی هرچند در اولین فصل حضورش در پاریس عملکرد چندان خوبی نداشت اما در فصل دوم از لحاظ آماری، یکی از بهترین بازیکنان جهان به شمار می‌رفت؛ با این حال فوق ستاره آرژانتینی از سوی هواداران پاری سن ژرمن، همواره به کم کاری متهم می‌شد. عملکرد درخشان در جام جهانی (بر خلاف دوران حضورش در پاری سن ژرمن) و غلبه بر فرانسه در فینال این تورنمنت، کاسه صبر طرفداران پی اس جی را لبریز و آن‌ها را علیه مسی متحد کرد.

حال، بازگشت پاری سن ژرمن به دوران درخشان خود در اروپا و پشت سر گذاشتن ناکامی‌های دو فصل گذشته باعث شد هواداران این تیم بار دیگر مسی را به خاطر بیاورند و او را عامل اصلی ناکامی‌های تیمشان در اروپا قلمداد کنند.

آمار مسی در لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن

مسی دو دوران حضورش در پاری سن ژرمن، 14 بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان انجام داد و آمار ۹ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رساند. البته که مسی تمام گل‌ها و پاس گل‌های خود را در دور گروهی به ثبت رساند و روی هیچ یک از گل‌های تیمش در مراحل حذفی تأثیرگذار نبود، چه برابر رئال مادرید در فصل اول و چه برابر بایرن مونیخ در فصل دوم. گفتنی است این ستاره آرژانتینی در بازی رفت پاری سن ژرمن و رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۱/۲۲، یک ضربه پنالتی را از دست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا