Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@07:21:13 GMT

مخالفت یحیی با ترانسفر بازیکنان اصلی جز یک نفر

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۴۵۰۳

مخالفت یحیی با ترانسفر بازیکنان اصلی جز یک نفر

سرمربی پرسپولیس با ترانسفر بازیکنان اصلی خود در نقل و انتقالات تابستانی بطور قطع مخالفت کرد.

به گزارش جنوب نیوز، یحیی گل محمدی پس از قهرمانی با پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر، لیست خرید خود را برای جذب هفت بازیکن به مسئولان این باشگاه اعلام کرده است تا آنها قبل از شروع دوباره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که بصورت متمرکز از ۲۵ مهر در کشور قطر برگزار می شود را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی لیست خرید خود را به این باشگاه ارائه کرده که برای حضور انها باید اسم چند بازیکن را خط بزند تا لیست را برای تازه واردها باز کند. لیست مازادی که بیشتر انها در فصل نوزدهم لیگ برتر مصدوم بودند یا طعم نیمکت نشینی را تجربه کردند.

با این حال سرمربی پرسپولیس مخالفت قطعی خود را با جدایی بازیکنان اصلی این تیم اعلام کرده است. بازیکنانی نظیر علی علیپور، مهدی ترابی و احمد نوراللهی که کار سختی هم برای جدایی از این باشگاه پیش روی خود ندارند.

در این بین، گل محمدی بشار رسن را نیز با توجه به قرارداد سنگینی که به دلیل ارزش رلاری آن روی دست باشگاه می گذارد را به مسئولان پرسپولیس واگذار کرده است تا در صورت توافق بر سر مسائل مالی بتوانند او را نیز حفظ کنند.

این در حالیست که علیپور و ترابی پیشنهادات رسمی از چند باشگاه اروپایی و آسیایی دریافت کرده اند و صحبت هایی درباره ترانسفر آنها نیز به گوش می رسد.

منبع: مهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیمها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.

او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

دیگر خبرها

  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم