Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:36:34 GMT

محسن رضایی از ژن بَد رژیم غاصب صهیونیستی می‌نویسد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۴۵۵۰

محسن رضایی از ژن بَد رژیم غاصب صهیونیستی می‌نویسد

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جدیدترین پست اینستاگرامی خود با روایت بخشی از ترورهای صدام علیه رقبای خودش، مطلبی را با انتشار تصویری از "صدام حسین"، "محمد بن سلمان" و "محمد بن زاید" حاکم امارات، به شرح زیر نوشت:

"صدام حسین برای درگیری با ایران مخالفین و رقبای خودش را ترور کرد محمد بن سلمان نیز به خاطر جنگ یمن بسیاری از شخصیت‌ها و نخبگان عربستان را به زندان و تبعیدگاه فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین مسیر؛ حاکم امارات هم به منظور نهادینه سازی توافق ننگین خود با رژیم غاصب صهیونیستی در امارات متحده درصدد تصفیه حسابی خونین است. "

View this post on Instagram

. صدام حسین برای درگیری با ایران مخالفین و رقبای خودش را ترور کرد محمد بن سلمان نیز به خاطر جنگ یمن بسیاری از شخصیت ها و نخبگان عربستان را به زندان و تبعیدگاه فرستاد. در همین مسیر؛ حاکم امارات هم به منظور نهادینه سازی توافق ننگین خود با رژیم غاصب صهیونیستی در #امارات_متحده درصدد تصفیه حسابی خونین است. #محسن_رضایی

A post shared by Mohsen Rezaee (@rezaee_ir) on Aug 18, 2020 at 11:17am PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محسن رضایی صدام حسین محمدبن سلمان محمدبن زاید امارات پارسی خبر محمد بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهم ریختن هیمنه ۷۰ ساله رژیم غاصب با عملیات تنبیهی وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مسئول دبیرخانه اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج در مراسم گرامیداشت یاد سردار محمد حجازی، شهدای کنسولگری و شهدای امنیت در مسجد النبی گنبدکاووس با اشاره به عملیات تنبیهی و غیر قابل ترمیم وعده صادق در ۱۴ آوریل در سرزمین‌های اشغالی گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۲ ساعت هیمنه ۷٠ ساله صهیونیست‌ها را بهم ریخت.

سرهنگ مقداد فرمانی گفت: جمهوری اسلامی با انجام این عملیات به سران رژیم جعلی اعلام کرد اگر بی عقلی کنند این بار دیگر نه پس از ۱۲ روز بلکه در عرض چند ثانیه طومارشان پیچیده خواهد شد و هر چه سرعت عمل بیشتری از خود نشان دهند سقوط شان زودتر رقم می‌خورد.

او افزود: تنبیه دشمن، اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب، تحمیل قدرت تهاجمی، تبیین قدرت پوشالی بازدارندگی دشمن، شکست هیمنه رژیم صهیونیستی و اجرای مطالبه مردمی شش اهدف عملیات تنبیهی وعده صادق بود.

وی افزود: تنازع حق و باطل از روز ازل تا ابد ادامه دارد و هر کس دل در گروی جبهه حق دارد در سیر این حرکت تاریخی که هدایت آن با خداوند است قرار می‌گیرد.

فرمانی گفت: امروز تقابل رژیم صهیونیستی و فلسطین تقابل دو زبان و قبیله نیست، بلکه تقابل دو جبهه و تفکر است و در این دوران باید تکلیف مان را مشخص کنیم در کدام جبهه هستیم.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان حمایت خود را از دلاورمردان ایران اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • راهپیمایی سمنانی‌ها در حمایت از عملیات وعده صادق+فیلم
  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • بهم ریختن هیمنه ۷۰ ساله رژیم غاصب با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • ایران می‌تواند همه موقعیت‌های عملیاتی رژیم غاصب را از کار بیندازد