Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:28:28 GMT

قنبرزاده: بین دوومیدانی و فوتبال تبعیض نگذارید

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۴۹۸۹

قنبرزاده: بین دوومیدانی و فوتبال تبعیض نگذارید

رکوردار پرش ارتفاع ایران با تاکید بر برگزاری مسابقات دوومیدانی گفت: رشته ما نسبت به فوتبال کم‌برخوردتر است و مسئولان نباید بین رشته‌ها تبعیض قائل شوند.

به گزارش "ورزش سه" کیوان قنبرزاده، رکورددار پرش ارتفاع ایران در گفت‌وگو با ایسنا به آمادگی خود برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی که سوم و چهارم شهریور برگزار می‌شود، اشاره و بیان کرد: تمرینات خوبی داشتم و زمستان سال ۹۸ هم اردوی چند ماهه خوبی را در روسیه سپری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر شرایط بدنی خوبی دارم، تمریناتم را هم با وجود کرونا قطع نکرده ام و بیش از هر چیزی نیاز به شرکت در مسابقه دارم.

 

او در مورد تعویق مسابقات جایزه بزرگ که قرار بود اواخر تیر برگزار شود، گفت: تعجب می‌کنم مسابقات رشته پربرخوردی مثل فوتبال برگزار می‌شود اما برای رشته‌هایی مثل دوومیدانی تبعیض قائل می‌شوند و مسابقاتش را لغو می‌کنند. دوومیدانی‌کاران در این شرایط حساس هم دست کم گرفته می‌شوند. با این حال امیدوارم مسابقات جایزه بزرگ و لیگ برگزار شود تا حداقل وضعیتمان را بدانیم.

 

قنبرزاده در واکنش به انتقادهایی مبنی بر اعزام او به روسیه و توجه به نتایجش در مسابقات جایزه بزرگ به عنوان معیاری برای قضاوت در مورد کیفیت اردوی او گفت: به انتقادها توجه نمی‌کنم و برایم‌ مهم نیست چون درست‌ترین کار در آن مقطع بود و هنوز هم همین است. وقتی کار خوبی انجام می‌شود باید آن را تکرار کنند نه اینکه جلوی آن گرفته شود. اگر انتقادی وجود دارد احتمالا جناح‌گیری یا استنباطی خاصاست که درست آن را نمی‌دانم وگرنه برای ورزشکاری که به رکوردهای خوب نزدیک است، اردو در نظر گرفته‌اند.

او افزود: برای ۱۰_۱۵ ورزشکار تیم ملی این اتفاق افتاده و باید دنبال این باشیم که برای همه ورزشکاران شرایط خوبی در نظر گرفته شود تا حداقل از ۲۰ نفری که اردو می‌روند ۴ یا ۵ نفر نتیجه ۱۰۰ درصدی بگیرند چون ممکن است ورزشکار را به اردو بفرستند و نتیجه نگیرد؛ این روال ورزش دنیا است که روی چند نفر سرمایه گذاری می‌کنند و یک‌نفر نتیجه‌ می‌گیرد.

 

قنبرزاده بیان کرد: من به کشور خوبی اعزام شدم و با مربی خوبی تمرین کردم که بهترین کار انجام شد اما نتیجه‌گیری به خیلی مسائل دیگر مثل مسابقاتی که باید برگزار می‌شد اما نشد و تداوم داشتن آنها بستگی دارد  و صرفا اردو نیست.

 

او در پاسخ به این سوال که برای شرکت در لیگ‌ با چه تیمی قرارداد بسته‌اید، گفت: با تیم سپاهان قرارداد بسته‌ام، تقریبا به مبلغ مد نظرم رسیدم و اگر مسابقات برگزار شود با رضایت کامل در لیگ‌ شرکت می‌کنم.

 

رکورددار پرش ارتفاع ایران در مورد اینکه برای شرکت در جایزه بزرگ چه زمانی تست کرونا می‌دهد، بیان کرد: هنوز کسی از هیات‌ها یا فدراسیون به من اعلام نکرده که باید تست بدهم و جزئیاتش چیست. در جریان نیستم البته از اطرافیان شنیده‌ام که باید تست بدهیم اما فعلا فدراسیون چیزی نگفته با این حال اگر نیاز باشد این کار را انجام می‌دهیم.

 

او خواستار برگزاری مسابقات دوومیدانی شد و گفت: امیدوارم که برای برگزاری مسابقات لیگ بین رشته‌های دوو میدانی و فوتبال تبعیض قائل نشوند. فوتبال از دو ماه پیش در حال برگزاری است اما وضعیت مسابقات و لیگ دوومیدانی مشخص نیست در حالی که باید تا هفته آخر شهریور یا هفته اول مهر مسابقات تمام شود تا برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم. امیدوارم مسئولان فدراسیون این مسائل را در نظر داشته باشند، حق دوومیدانی کاران را بگیرند و زودتر مسابقات لیگ را برگزار کنند تا چند مسابقه بدهیم و با توجه به تمریناتی که در این مدت داشته‌ایم به امان خدا رها نشویم.

 

قنبرزاده در پایان بیان کرد: در دوومیدانی برخورد کمتر از فوتبال است و دلیل برگزار نشدن مسابقات را درک نمی‌کنم. اگر مجوز برگزاری مسابقات را نمی‌دهند پس چرا فوتبال برگزار می‌شود، شاید ما نمی‌توانیم حق دوومیدانی را بگیریم یا اینکه مسئولان بین رشته‌ها فرق می‌گذارند در حالی که در دوومیدانی می‌توان فواصل را بیشتر و مسائل بهداشتی را رعایت کرد.

 

دو و میدانی کیوان قنبرزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی کیوان قنبرزاده مسابقات جایزه بزرگ برگزاری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم