Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر برنامه های پائولو دیبالا شایعات جدایی این ستاره آرژانتینی از یوونتوس را تکذیب کرد.
به گزارش آریا، مدیر برنامه های پائولو دیبالا تا حدی خیال هواداران یوونتوس را راحت کرد. رسانه هایی چون توتو اسپورت، گاتزتا دلو اسپورت و مدیاست طی روزهای گذشته شایعاتی گوناگون در خصوص جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس منتشر کردند اما خورخه آنتون، مدیر برنامه های دیبالا در مصاحبه با کالچومرکاتو در خصوص آینده این مهاجم 26 ساله یوونتوس گفت:
درباره آینده پائولو و جدایی او از یوونتوس شایعاتی طی روزهای اخیر خوانده ام که دروغ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست 20 میلیون یورویی دیبالا برای تمدید قرارداد حقیقت ندارد و با یوونتوس بر سر رقم 12 الی 13 میلیون یورو در حال مذاکره هستیم. پائولو دیبالا بازیکن یوونتوس است و از حضور در این تیم خوشحال است. طبق برنامه، در حال مذاکره با یوونتوس هستیم تا قرارداد دیبالا را تمدید کنیم.
این روزها صحبت هایی در خصوص انتقال پائولو دیبالا به رئال مادرید مطرح شد اما یوونتوس از تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی مطمئن است. اخیرا مدیاست شایعه ای را مطرح کرد که رئال مادرید به دنبال جذب پائولو دیبالا از یوونتوس است و برای خرید او قصد دارد ایسکو را به یووه بدهد. مطابق انتظار، این شایعات چندان جدی به نظر نمی رسد.
به نقل از فابریتزیو رومانو، یک سال پیش پائولو دیبالا در آستانه جدایی از یوونتوس قرار داشت اما او بار دیگر به یکی از ستون های بیانکونری تبدیل شده است. به همین علت، یوونتوس نمی خواهد پائولو دیبالا را از دست دهد و این ستاره آرژانتینی نیز از حضور آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس راضی است. رئال مادرید نیز هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب دیبالا به یوونتوس ارائه نداده است. علاوه بر این، فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید پیش تر گفته بود این باشگاه برنامه ای برای خرید بازیکنی بزرگ در تابستان 2020 ندارد.
معاوضه ایسکو و دیبالا حقیقت ندارد
هیچ مذاکره ای میان یوونتوس و رئال مادرید بر سر انتقال پائولو دیبالا صورت نگرفته است و رئال مادرید نمی خواهد پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای جذب مهاجم 26 ساله بانوی پیر ارائه دهد. بحث معاوضه ایسکو و دیبالا نیز جدی به نظر نمی رسد. یوونتوس ماه هاست که روی تمدید قرارداد پائولو دیبالا کار می کند و با وجود مسائل پیچیده در راستای حق تصویر دیبالا، از تمدید قرارداد او مطمئن است. تنها یک راه برای انتقال دیبالا به رئال مادرید وجود دارد و آن هم این است که تیم اسپانیایی، پیشنهادی به یوونتوس دهد که قابل رد کردن نباشد و در حال حاضر رئال مادرید برنامه ای برای این کار ندارد.
هنوز مشخص نیست که هدف فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس از اقدام برای فروش پائولو دیبالا، آن هم با مبلغ نازل 70 میلیون یورو چه بوده است. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق یوونتوس با وجود تمام دستاوردهایش و کارهای مثبتی که در این باشگاه انجام داد، در آخرین فصل حضورش پائولو دیبالا با آن همه توانایی را به یک بازیکن ذخیره تبدیل کرد و این از نکات منفی الگری در یوونتوس است. شاید عملکرد دیبالا در فصل 19-2018 باعث شد پاراتیچی فکر کند این ستاره آرژانتینی دیگر به درد یوونتوس نمی خورد اما پائولو دیبالا از همان ابتدای فصل به هواداران یوونتوس ثابت کرد تیم مدیریتی بیانکونری در قبال او اشتباه می کرده است؛ انگیزه بالا و اصرار دیبالا برای ماندن در یوونتوس جواب داد.
با آمدن مائوریتزیو ساری به یوونتوس، مشخص بود که پائولو دیبالا می تواند به مهره ای محوری در این تیم تبدیل شود. همان طور که دریس مرتنز زیر نظر مائوریتزیو ساری از یک وینگر نیمکت نشین به یکی از خطرناک ترین مهاجمان اروپا تبدیل شد. این اتفاق، برای دیبالا هم افتاد. مائوریتزیو ساری با تمام انتقاداتی که نسبت به عملکرد او انجام می شود، توانسته پائولو دیبالا را مجددا به اوج برگرداند و استفاده بهینه از دیبالا، می تواند یکی از دستاوردهای این سرمربی 61 ساله در اولین فصل حضورش در یوونتوس باشد. پائولو دیبالا با وجود به مشکل خوردن با تاکتیک های الگری، زیر نظر این مربی توانست به بازیکنی کامل تر تبدیل شود. دیبالا به طور غریزی از توانایی بالایی در دریبل زنی و زدن ضربات آخر برخوردار است اما او در بازی در تیم الگری، توانست توانایی های دفاعی خود از جمله توپ گیری و دوندگی بیشتر را به سایر ویژگی های خود اضافه کند. این مهاجم آرژانتینی بر خلاف یک مهاجم نوک صرف، حالا عادت کرده به عقب بیاید و توپ گیری کند، درست مثل صحنه گل دوم کریستیانو رونالدو که دیبالا با گرفتن توپ از لوئیز فلیپه، از میانه زمین با استراکوشا تک به تک شد.
زوج دیبالا و رونالدو بسیار موفق ظاهر شده اما در خط حمله سه نفره یوونتوس، همچنان خلا یک ستاره دیگر حس می شود. داگلاس کاستای آماده و در اوج، می تواند بهترین گزینه باشد اما در حقیقت داگلاس کاستا یا همواره مصدوم است یا عملکردی نوسانی دارد. فدریکو برناردسکی نیز ناامیدکننده ظاهر شده است. اگر یک ستاره دیگر کنار دیبالا و رونالدو در خط حمله یوونتوس حضور داشت، مسلما درخشش دیبالا و رونالدو پررنگ تر می شد، همان گونه که مسی بهترین عملکردش در فصول اخیر را در کنار نیمار و لوییس سوارز ارائه داد. از دیدگاه کارشناسان، بهترین عملکرد پائولو دیبالا در فصل 17-2016 رقم خورد، جایی که او در خط حمله ای چهار نفره با حضور خوان کوادرادو، گونزالو هیگواین و ماریو مانژوکیچ به میدان رفت و هر چهار نفر در اوج آمادگی و هماهنگی بودند. اگر دیان کولوسفسکی بتواند به عنوان وینگر راست جدید یوونتوس به خط حمله بیانکونری کمک کند، مطمئننا باید منتظر بهبود عملکرد پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیبالا یوونتوس بیانکونری ستاره آرژانتینی ستاره آرژانتینی پائولو دیبالا تمدید قرارداد رئال مادرید خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای قهرمانی در این دوره از مسابقات به اوج حساسیت رسیده است و به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کند.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو، باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل به تمام می‌رسد، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی پوش و ۳۲ این تیم است. با توجه به عملکرد این بازیکن در این تیم و همچنین ملی‌پوش بودن او، به‌رغم مصدومیتش در بازی ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا، از همان روزهای نخست تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی مطالبه هواداران بوده است.

حالا این مدافع ملی‌پوش که رفته‌رفته آماده حضور در میادین می‌شود، با پیشنهاد ویژه و جالب توجهی از تبریز مواجه شده است. با توجه به اینکه قرارداد او با سرخ‌پوشان در پایان فصل به پایان خواهد رسید، این احتمال وجود دارد که این مدافع ملی‌پوش در فصل بعد از جمع سرخ‌پوشان جدا و راهی تبریز شود.

انتظار می‌رود که باشگاه پرسپولیس به منظور جلوگیری از جدایی این مهره‌ کلیدی هرچه زودتر شرایط را برای تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی آغاز کند. البته گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات این بازیکن را از سال گذشته و همچنین فصل جاری پرداخت نکرده است!

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!