Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، تصویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز هرمزگان چهارشنبه ۲۹ مرداد را مشاهده کنید.

انتهای پیام/ب

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های هرمزگان مطبوعات استانی تیتر روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مادر تخصصی برق حرارتی، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد برق مورد نیاز کشور توسط نیروگاه‌های حرارتی تولید می‌شود، گفت: با توجه به اینکه بخش اعظم تأمین برق کشور بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است، از این رو آمادگی کامل این واحدها برای تولید برق پایدار در فصول گرم سال از اهمیت بسیار مضاعفی برخوردار است.

وی فصول گرم سال را به عنوان روزهای اوج مصرف برق کشور معرفی کرد و گفت: همه ساله پس از عبور از فصل گرم سال و شروع مهرماه فصل تعمیراتی نیروگاه‌های حرارتی آغاز شده و بایستی تا قبل از خردادماه سال بعد به پایان برسد. چرا که از خردادماه با افزایش مصرف برق کشور بایستی نیروگاه‌ها آمادگی کاملی برای پاسخگویی به بار مصرف این بازه زمانی داشته باشند.

اسکندری تاکید کرد: در همین راستا از ابتدای مهرماه سال گذشته به منظور آماده‌سازی این واحدها برای تولید انرژی پایدار در فصول گرم سال، بالغ بر ۱۰۵ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون ۹۳ هزار مگاوات از این برنامه عملیاتی شده و امیدواریم با اتمام به موقع برنامه‌های یاد شده تا نیمه اردیبهشت‌ماه بتوانیم تمامی واحدهای نیروگاهی را برای تأمین برق پایدار روزهای اوج مصرف برق کشور در اختیار داشته باشیم.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی یادآور شد: سال گذشته برای نخستین بار حدود ۹۷ هزار مگاوات برنامه تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی را پیش از شروع پیک مصرف برق تابستان به پایان رساندیم.

وی در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاشیم تا نیمه اردیبهشت نیز با انجام ۱۰۵ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی بتوانیم رکورد جدیدی در زمینه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی به ثبت برسانیم و برق مطمئن و پایداری را برای مشترکان سراسر کشور فراهم کنیم.

کد خبر 6086727 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • نیروگاهی که ایرانیان در سریلانکا ساختند!
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس