Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:10:15 GMT

استخدام بیش از ۲۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۶۰۹۱

استخدام بیش از ۲۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش

ایسنا/لرستان معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال ۲۵ هزار و ۹۰۰ مجوز استخدامی و بکارگیری نیروهای حق‌التدریس، نهضتی، شرکتی و خدمات آموزشی خواهیم داشت.

دکتر قاسم احمدی لاشکی در خصوص استخدام و بکارگیری نیروهای حق‌التدریس، نهضتی، شرکتی و خدمات آموزشی به ایسنا بیان کرد: آخرین استفساریه اردیبهشت ماه ۹۹ در این مورد داشتیم و چون ابهامی در قانون ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ وجود داشت با رفع آن نیروهای پیش دبستانی که غیر از اعتبارات دولتی دریافتی داشتند برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای خرید خدمات آموزشی هم دیده نشده بودند و با این استفساریه مشکل آنها هم حل شد.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در این بندی که آورده بودیم و در مجلس تصویب شد، رئیش وقت مجلس این موضوع را به رئیس جمهور ابلاغ و سپس به وزارت آموزش و پرورش و امور استخدامی کشور ابلاغ شد و پس از آن هیات دولت آن را تصویب کند و چنانچه اجرا شود امسال ۲۵ هزار و ۹۰۰ مجوز استخدامی و بکارگیری نیروهای حق‌التدریس، نهضتی، شرکتی و خدمات آموزشی خواهیم داشت.

احمدی لاشکی اظهار کرد: این چهارگروه باید یک دوره یکساله را ر دانشگاه فرهنگیان بگذراند.

وی عنوان کرد: مابقی نفرت هم برای سال ۱۴۰۰ بکارگیری خواهیم کرد.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: با بستن پرونده تبصره ۱۰ ماده ۱۷ بطور مطلق زین پس صرفا از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی نیروی انسانی را تامین خواهیم کرد.

احمدی لاشکی افزود: امسال هم براساس اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ماده ۲۸، ۲۷ هزار و ۳۰۰ نفر نیرو را استخدام خواهیم کرد که قطعا سهم لرستان نیز در این راستا محفوظ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آموزش و پرورش آزمون هاي استخدامي استخدام در آموزش و پرورش آموزش و پرورش خدمات آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر آموزش‌های امدادی و فرهنگی این معاونت به مسافرین نوروزی در عوارضی قم - کاشان ارائه شده است گفت: همزمان با اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر که از ۲۶ اسفندماه سال گذشته اجرا می‌شود، با نصب بنر‌های آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی‌های امدادی و رعایت قوانین رانندگی در جاده‌ها و پایگاه‌ها کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: مربیان این معاونت با استقرار در ایستگاه‌های آموزشی که در عوارضی قم – کاشان برپا شده است به ارائه خدمات می‌پرداند.

جواد تمسکی  با اشاره به این که این خدمات در دو بخش آموزش امدادی و فرهنگی به مسافرین نوروزی ارائه می‌شود اظهار کرد: آموزش‌های امدادی از قبیل: آشنایی با CPR, مخاطرات طبیعی، کمک‌های اولیه و داروشناسی مقدماتی مربوطه است.

وی گفت: توصیه‌های ایمنی در رانندگی و پیشگیری از حوادث، فراخوان و دعوت به ثبت نام و شرکت در دوره‌های امدادی همراه با توزیع بروشور و پخش کلیپ‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های فرهنگی این معاونت است.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ماجرای معلم روشندل طراح ابزارهای آموزشی / بی‌توجهی آموزش و پرورش به کودکان با نیازهای ویژه