Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز سه شنبه، بیست و نهم مرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/5/29؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

درخواست 16 میلیاردی بازیکن ملی پوش برای حضور در استقلال و پرسپولیس

نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی پنجشنبه هفته جاری به پایان می رسد که اکثر مربیان تیم ها لیست خرید خود را برای فصل آینده به مدیران باشگاه هایشان ارائه کرده اند تا بتوانند بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، در این بین برخی بازیکنان لیگ برتری پیشنهاداتی را به باشگاه هایی که خواهان جذب آن ها هستند اعلام کرده اند که باعث ارجاع پیشنهادات آن ها به وزارت ورزش و جوانان شده است.

باشگاه استقلال تهران که قصد داشت یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران را به خدمت بگیرد، با پیشنهاد نجومی ۱۶ میلیارد تومانی مدیر برنامه های او برای یک فصل روبرو شد.

پیشنهادی که ایجنت این بازیکن به مدیران باشگاه پرسپولیس نیز ارائه می دهد تا بتواند هافبک تیم ملی را که توانایی بازی در چند پست را هم دارد به یکی از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت وصل کند.

پیشنهادی که نه تنها تعجب مدیران پرسپولیس و استقلال را به همراه داشته بلکه باعث شده تا این موضوع را در یکی از نشست های اخیر در وزارت ورزش راجع به خصوصی سازی سرخابی های پایتخت مطرح کنند.

همین موضوع باعث ارجاع این پیشنهاد به وزارت ورزش شده تا آن را مورد بررسی قرار دهند.

بازیکن مذکور همین پیشنهاد را به یکی از باشگاه های مشهور شهرستانی نیز ارائه کرده که با مخالفت آنها نیز روبرو شده است.

استقلال و پرسپولیس را به پیمانکار می دهند / خصوصی سازی سرخابی ها تغییر می کند

مجلس شورای اسلامی با ارائه سهام پرسپولیس و استقلال در بازار بورس مخالفت کرده است.

به گزارش طرفداری، طریقه خصوصی سازی دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس تغییر می‌کند و قرار است سرخابی‌ها به جای ارائه سهام در بازار بورس، به پیمانکار داده شوند. شنیدیم برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این رویه ای که وزارت ورزش برای خصوصی‌ سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در پیش گرفته، مخالفت کرده اند. گویا قرار است هفته آینده جلسه ای در همین خصوص برگزار و سایر روش های واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بررسی شود.

گویا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال اجرای مصوبه قبلی خصوصی ‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند که واگذاری پیمانی این دو باشگاه در آن لحاظ شده بود. به تعبیر دیگر مجلس با این رویه موافق است تا اشخاص حقوقی که تمایل و توان اداره این دو باشگاه را دارند، برای مدت معلومی (حداکثر تا ۵ سال) اداره این دو باشگاه را به عنوان پیمانکار برعهده بگیرند تا هیچ هزینه‌ای به دولت تحمیل نشده و تمام درآمدها و هزینه ها بر عهده پیمانکار باشد اما نظارت و نقش نظارتی همچنان بر روی این دو باشگاه بزرگ وجود داشته باشد.

از این رو و با توجه به اخبار دریافتی بسیار بعید است که وزارت ورزش بتواند به خواسته خود عمل کرده و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را تا پایان دولت که چند ماه آینده است وارد بازار بورس کند. البته وزارت ورزش همچنان روی روشی که خودش برای خصوصی سازی سرخابی ها در نظر گرفته، پافشاری می کند. جلسه آتی تکلیف خصوصی سازی را روشن خواهد کرد ولی منابع آگاه معتقدند این که استقلال و پرسپولیس به شکل پیمانی واگذار شوند، از ارائه شان در بورس، محتمل تر است.

مهدی طارمی و پورتو؛ مبلغ انتقال 5 الی 6 میلیون یورو خواهد بود

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریوآوه فصلی درخشان را در لیگ پرتغال سپری کرد و گزینه شماره یک پورتو برای تقویت خط حمله این تیم است. بنفیکا در نقل و انتقالات بسیار قدرتمند ظاهر شده و پس از جذب لوکا والدشمیت و اورتون سوارس برای خط حمله خود، به زودی انتقال ادینسون کاوانی را نهایی خواهد کرد اما پورتو نیز بیکار ننشسته و می خواهد یکی از بهترین مهاجمان لیگ پرتغال را جذب کند تا بتواند با بنفیکا رقابت کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه پرتغالی او ژوگو، طی روزهای آینده، یک جلسه تعیین کننده میان سران پورتو و ریو آوه بر سر انتقال مهدی طارمی برگزار می شود و در صورت حاصل شدن توافق در این جلسه، مهدی طارمی را باید احتمالا بازیکن پورتو پرتغال بدانیم. با این وجود پورتو با توجه به مشکلات فیرپلی مالی، باید ابتدا یک بازیکن بفروشد و سپس با پیشنهادی 5 الی 6 میلیون یورویی، مهدی طارمی را از ریو آوه به خدمت خواهد گرفت. طارمی پیش تر با پورتو به توافق شخصی رسیده است و مشکلی از بابت توافق بازیکن و باشگاه وجود ندارد.

لایپزیش 0-3 پاری سن ژرمن؛ صعود تاریخی شاگردان توخل به فینال

پاری سن ژرمن موفق شد به ماجراجویی شاگردان ناگلزمن در اروپا پایان دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و حالا منتظر برنده بازی بایرن مونیخ و لیون هستند.

اریک آبیدال از بارسلونا اخراج شد / رسمی

اریک آبیدال، مدیر فنی فرانسوی بارسلونا این باشگاه را ترک می کند. 

به گزارش طرفداری، در حالی که انتظار می رفت پس از جلسه دیروز هیئت مدیره بارسلونا، اریک آبیدال در سمتش به عنوان مدیر فنی ابقا شود، وب سایت بارسلونا تایید کرد قرارداد اریک آبیدال، مدیر فنی این باشگاه به شکل توافق دو جانبه فسخ شده است و آبیدال دیگر سمت مدیریتی در بارسلونا نخواهد داشت. باشگاه بارسلونا از اریک آبیدال بابت تعهد و حرفه ای گری اش تشکر و برای او آرزوی موفقیت کرد.

بارتومئو: رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا است

جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا را تایید کرد.

جو هارت به تاتنهام پیوست / رسمی

جو هارت به صورت آزاد و با قراردادی دو ساله به تاتنهام پیوست.

به گزارش طرفداری، باشگاه تاتنهام از طریق وبسایت خود اعلام کرد با جو هارت، دروازه بان انگلیسی قراردادی تا تابستان 2022 امضا کرده است. این دروازه بان 33 ساله که سابقه 75 بازی ملی برای تیم ملی انگلستان را در کارنامه دارد، در انتهای فصل 2019/20 با اتمام قراردادش از برنلی جدا شد تا انتقالش به تاتنهام به صورت آزاد باشد. 

صبحانه ورزشی 1399/5/29؛ گیشه مطبوعات داخلی / هم گناه!

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی علی کریمی سپهر حیدری و رضا بهرام ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی تعطیلات هامس رودریگز آرون رمزی و همسرش صبحانه ورزشی 99/5/29؛ تولدت مبارک چزاره پراندلی (63) ژائو پینتو (49) مارکو ماتراتزی (47) الساندرو ماتری (36) صبحانه ورزشی 99/5/29؛ بسته ویدیویی صبح چهارشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه صبحانه ورزشی وزارت ورزش مهدی طارمی خصوصی سازی سرخابی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/04

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • فیلم| مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • فیلم| آغاز مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!