Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، پنجاه و سومین نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌ها با حضور منصور غلامی وزیر علوم، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و رحمت صادقی رئیس دانشگاه کردستان 28 مرداد 1399 به صورت مجازی در محل وزارت علوم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی که میزبانی مجازی این نشست را بر عهده داشت با بیان اینکه اساسی‌ترین و مهم‌ترین رسالت دانشگاه‌ها، آموزش و تربیت نیروی انسانی است، اظهار کرد: برای تحقق این امر استادان دانشگاهی باید توانمند باشند و بتوانند در فضای مجازی فعالیت خود را ادامه دهند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که این امر به لحاظ آموزش مجازی در سطح دانشگاه‌ها ایجاد کرده است، گفت: با وجود این مشکلات به لحاظ زیرساختی از جمله سخت افزاری و نرم افزاری توانستیم رشد خوبی داشته باشیم و اگر این ویروس نبود ده‌ها سال طول می‌کشید تا به این مرحله از آموزش مجازی برسیم؛ البته نباید توانمندی آموزش‌دهندگان را نیز در این باره نادیده گرفت.

وی همچنین با اشاره به محور‌های آموزش، تعهد، کارآفرینی و ارتقای وجهه بین‌المللی دانشگاه کردستان به عنوان سرلوحه فعالیت‌های این دانشگاه، افزود: با این وجود تنها ۳۵ رشته دکتری در این دانشگاه وجود دارد که با توجه به سطح علمی دانشگاه این رشته‌ها اندک است.

رئیس دانشگاه کردستان در پایان به هزینه بالای اینترنت، نداشتن وسیله مناسب هوشمند برای برخی از دانشجویان که در مناطق دوردست این استان ساکن هستند به عنوان معضلات ارائه آموزش مجازی اشاره و در خواست کرد در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/

367 / 320 آموزش مجازی دانشگاه کردستان نشست معاونان آموزشی دانشگاه ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه کردستان دانشگاه کردستان آموزش مجازی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز تأسیس پارک فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اخذ شد

افشین ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب در مورد دستاوردها و عملکرد معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: مهمترین دستاورد این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشكی کردستان در بین دانشگاه‌های هم رده و هم تیپ خود بوده که توانسته در طول دو سال متوالی در سال گذشته و ۱۴۰۱ این عنوان را کسب کند.

وی از اخذ مجوز ساخت پارک علم و فناوری سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای اولین بار در سال گذشته خبر داد و گفت: ساخت این پارک می تواند به عنوان یک سرمایه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به سمت دانشگاه های نسل سوم پیش ببرد.

دکتر ملکی با بیان اینکه دانشگاه‌های نسل سوم در آنها بحث فناوری بسیار مهم و حائز اهمیت است، تصریح کرد: پارک فناوری سلامت بستر بسیار مهم و مناسبی برای این است که ما بتوانیم فناوری را ارتقا دهیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: امیدواریم با شروع سال جدید و مجوز تأسیس پارک فناوری که به دانشگاه علوم پزشکی کردستان داده شده این علم را پایه گذاری کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشیم و برنامه های ارتقا دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به سمت دانشگاه‌های نسل سوم داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز تاسیس پارک فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • مجوز تأسیس پارک فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اخذ شد
  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت