Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تصاویری مبنی بر مرگ بی‌دلیل تعداد زیادی پرنده از گونه "یاکریم" و " قمری "  منتشر شده که مردم محلی مدعی هستند بیش از یکصد پرنده تا این لحظه تلف شده‌اند. لاشه این پرندگان در غرب شهرستان جاسک واقع در روستاهای باغان، سول، بهمدی، گیگن‌ و نگر بخش مرکزی جاسک مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی فعال زیست محیطی روستای بهمدی در این باره گفت: گزارش‌های زیادی از مرگ پرندگان در این روستاها وجود دارد.

منصور رنجبری افزود: متاسفانه دو هفته است که شاهد تلف شدن دسته جمعی پرندگان هستیم، به دفعات شاهد لاشه پرندگان بی گناه در حیاط و منبع آب خانه‌ها هستیم.

علت دقیق تلف شدن این پرندگان هنوز مشخص نیست.

کد خبر 541599 برچسب‌ها استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه سال 1402 برای شمس آذر رویایی بود و این تیم توانست علاوه بر صعود به لیگ برتر در بالاترین سطح فوتبال ایران هم نمایش تحسین برانگیزی داشته باشد، اما آنها در آخرین بازی سال در ورزشگاه سردار آزادگان مقابل تراکتور با نتیجه 2 بر صفر بازنده شدند تا پایان تلخی داشته باشند.

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که هواداران قزوینی مثل همیشه استقبال قابل توجهی برای حمایت از تیم محبوب‌شان داشتند و حالا گزارش‌های ناظر مسابقه سبب شده تا کمیته انضباطی علیه آنها حکمی به شرح زیر صادر کند:

« دیدار تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

دیگر خبرها

  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • معرفی میش مرغ ایرانی از ویژگی ظاهری تا محل زیست این پرنده (+عکس)
  • پرندگان در خواب هم آواز می‌خوانند
  • پرواز فردای تیم ملی فوتسال به دبی در هاله‌ای از ابهام!
  • مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • فروش سهام سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام
  • پرنده کمیاب «کورکور» در تکاب تیمار و رهاسازی شد