Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:15:10 GMT

واکنش حجت‌الاسلام کاشانی به رفتار ضد‌و نقیض ستاد ملی کرونا

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۶۶۸۷

واکنش حجت‌الاسلام کاشانی به رفتار ضد‌و نقیض ستاد ملی کرونا

‍‍‍‍‍‍

حجت‌الاسلام حامد کاشانی در انتقاد به رفتار ضد و نقیض ستاد ملی کرونا نوشت: "۱۵روز پیش در جلسه‌ای به دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت عرض کردم اگر قرار است جلسه در فضای سربسته را ممنوع کنید، زودتر اعلام کنید، تا جلسات بتوانند خود را هماهنگ کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، معاون بهداشت وزیر بهداشت که مدتی پیش در یکی از جلسات ستاد هماهنگی محرم در سازمان تبلیغات اسلامی گفته بود: عزاداری در مساجد و حسینیه‌هایی که دارای سقف بالای 6 متر هستند مصداق فضای باز است و مشکلی نخواهد داشت، اما به تازگی در گفت و گو با بخش خبری ساعت چهارده گفت: برگزاری هرگونه مراسم در فضای سر بسته مطلقاً ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حامد کاشانی در انتقاد به اظهارات ضد و نقیض ستاد ملی کرونا نوشت: "15روز پیش در جلسه‌ای به دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت عرض کردم اگر قرار است جلسه در فضای سربسته را ممنوع کنید، زودتر اعلام کنید، تا جلسات بتوانند خود را هماهنگ کنند. در ضمن چیزی بگوئید که باز تغییر ندهید.معاون وزیر نیز گفت که  آن چیزی که اصل است و می‌توانید روی آن حساب کنید، این است که ترجیح با فضای باز است اما اگر در فضای سربسته موارد دستورالعمل را رعایت کنند مشکلی نیست.

چند روز بعد در پروتکل رسمی اعلامی هم همان قید شد. اما امروز تنها دو روز مانده به محرم مثل برخی از تصمیمات دیگر، دوباره ناگهان نظر خود را تغییر دادند و مانند کنکور که با اعصاب مردم بازی کردند، برگزاری جلسه در فضای سربسته از سوی ستاد کرونا مطلقا ممنوع اعلام شد. این کار در این زمان عملاً به این معناست که فقط این جلسات را تعطیل کنید چون زمانی برای تمهید در فضای باز وجود ندارد.

ما قطعا! تابع پروتکل ستاد کرونا هستیم و بنده تمام جلسات خود در فضای سربسته را تعطیل یا به فضای باز منتقل خواهم کرد (که قطعاً در بسیاری از موارد شدنی نیست) اما از ستاد به خدا شکایت می‌بریم و آنها را به سیدالشهدا علیه السلام واگذار می‌کنیم.

یقیناً هیچ فرد هیأتی و امام حسینی دنبال برگزاری مراسمی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد نیست، اما از کسانی که مقام معظم رهبری این تصمیم خطیر را به آنها سپرده، انتظار اینکه به خواسته‌های میلیونها هیأتی عاشق سید‌الشهدا سلام‌الله‌علیه بی‌توجهی و بی‌احترامی کنند را نداریم. تغییر مکرر تصمیم‌ها و اعلام دیر‌هنگام آنها نمونه بارز این بی‌توجهی و بی‌احترامی است."

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عزاداری ماه محرم هیئت بیشتر بخوانید... اعلام ضوابط عزاداری محرم‌الحرام در حرم رضوی؛ هیئت‌ها به صورت دسته‌رو وارد حرم نمی‌شوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام ضوابط عزاداری محرم‌الحرام در حرم رضوی؛ هیئت‌ها به صورت دسته‌رو وارد حرم نمی‌شوند واژه های کاربردی مرتبط عزاداری ماه محرم هیئت پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ ضرورت وجود زمینه‌های بصیرتی در خونخواهی شهدای کربلا/ چرا امام سجاد(ع) واقعه حره را تأیید نکردند؟ ۲ آیا نمایش خانگی درِ «ماهواره» را تخته کرده است؟/ «نمایش خانگی» به ماهواره آنتن می‌دهد ۳ پیدا شدن طومارهای حمایتی مردم از دولت مصدق و آیت الله کاشانی پس از ۶۸ سال + عکس ۴ هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! ۵ روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" ۶ "شب حنظله‌ها" منتشر شد/ پاسخ مثبت به توصیه حاج قاسم برای معرفی یک فرمانده ۷ از «شاعر لب دوخته» تا «شاعر شکست»؛ کودتای ۲۸ مرداد چه تأثیری بر ادبیات ایران گذاشت؟ ۸ عهد فاطمیون برای انتقام خون حاج قاسم+فیلم مهمترین اخبار فرهنگی ضرورت وجود زمینه‌های بصیرتی در خونخواهی شهدای کربلا/ چرا امام سجاد(ع) واقعه حره را تأیید نکردند؟ "بچه مهندس" ۴ با ضد قهرمان می‌آید/ تیم‌مان برنده است، حفظش می‌کنیم از «شاعر لب دوخته» تا «شاعر شکست»؛ کودتای ۲۸ مرداد چه تأثیری بر ادبیات ایران گذاشت؟ نماهنگ «شهر محرم» منتشر شد+فیلم مهمترین اخبار تسنیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم عمران خان: هرگز مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عزاداری ماه محرم هیئت عزاداری ماه محرم هیئت فضای سربسته فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل

به گزارش «تابناک»، حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، درباره واکنش ایرانی‌ها نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: تحلیل شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد تهدیدات صهیونیست‌ها و اتفاقات امروز نتایج جالبی درپی داشته و اثبات کرد در شناخت ایرانی‌ها اشتباه کردند.

دلیریان افزود: رژیم صهیونیستی قصد داشت با تهدید و ارعاب، التهاب ایجاد کند اما با محتواهای طنز مواجه شده‌ و ایرانی‌ها اقدام امروزشان را هم به سخره گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • ذات اسرائیل اشغالگری است
  • منطق پوشالی غرب در قبال غزه و ایران در حال فروپاشی است
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف