Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل تأمین اجتماعی کردستان اعلام کرد که نامنویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان پس از صدور بخشنامه مربوطه برای تمامی افراد شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی قابل انجام است.

صلاح قریشی اظهار کرد که کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی می‌توانند از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tamin.ir کارگران جدید خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری نامنویسی کنند.

وی افزود: براساس بخشنامه صادر شده کارفرمایان می‌توانند برای نامنویسی نیروی کار جدید و یا انتقال و جابجائی افراد شاغل در کارگاه‌های یک کارفرما و همچنین تغییر شعبه تأمین اجتماعی که ممکن است ناشی از جابجائی کارگاه باشد، از سامانه خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان تعیین کارگاه و شعبه تأمین اجتماعی را اولین گام در زمان استفاده از سامانه نامنویسی غیرحضوری اعلام و تصریح کرد: در مراحل بعد اطلاعات هویتی و اطلاعات بیمه‌ای شامل نوع شغل و تاریخ استخدام بیمه شده بایستی توسط کارفرما در سامانه ثبت شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی کردستان، وی عنوان کرد که درباره نیروی کار جدیدی که فاقد سابقه نزد سازمان تأمین اجتماعی باشد، کارفرما پس از ثبت اطلاعات هویتی و بیمه‌ای می‌بایست فایل تصاویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه و عکس کارگر همراه با پرسشنامه نامنویسی تکمیل شده توسط فرد مورد نظر را در سامانه نامنویسی غیرحضوری بارگذاری کند.

قریشی ادامه داد که پرسشنامه نامنویسی تکمیل شده افراد فاقد سابقه بیمه می‌بایست ظرف مدت یک ماه پس از ارائه درخواست نامنویسی غیرحضوری از طریق پست و یا مراجعه حضوری به شعبه مربوطه تحویل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان تامین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری در نشستی مشترک به بررسی دلایل و بسترهای شکل‌گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری پرداخته و بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و مقررات ازجمله در زمینه مشاغل سخت و زیان‌آور تأکید کردند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی‌ دقیق به بیمه‌شدگان سازمان به‌جهت پیشگیری از طرح دعاوی گفت: اخیرا با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روزهای اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه موضوع اصلی که معمولا در شکایات طرح می‌شود؛ از طریق پیامک به اطلاع بیمه‌شدگان می‌رسانیم. این فرایند در حال تعمیم به عموم بیمه‌شدگان کشور بوده و ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت‌ماه به طور کامل اجرا می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898222

دیگر خبرها

  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • اعلام دستمزد غیرواقعی حقوق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را ضایع می‌کند
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسیده است؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی