Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:41:01 GMT

«تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۷۴۰۶

«تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر سجاس و حوزه هنری زنجان در راستای معرفی پیشینه تاریخی فرهنگی سجاس چاپ و منتشر شد.

کتاب «تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» به کوشش شهرام رفیعی از هنرمندان و شاعران حوزه هنری زنجان در هفت فصل و ۳۱۹ صفحه، پس از تألیف و گردآوری توسط انتشارات صفیر سیمرغ چاپ و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده در این کتاب با بهره‌مندی از منابع کتابخانه‌ای و مستندات و یافته‌های تاریخی و همچنین با استناد به نقل قول‌های مورخان و نویسندگان به معرفی گستره و پیشینه تاریخی فرهنگی شهر سجاس از آغاز تا دوره قاجاریه و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و مشاهیر این شهر پرداخته است.

این کتاب مشتمل بر هفت فصل است که شهرام رفیعی؛ مؤلف کتاب «تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» در فصول متوالی از این کتاب به معرفی گستره و موقعیت شهر سجاس از لحاظ خصوصیات طبیعی و اقلیمی، وجه تسمیه و جایگاه شهر سجاس در کتاب‌های تاریخی، جغرافیای تاریخی این شهر، داشته‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر سجاس، مشاهیر و علمای سجاس و همچنین روایت پژوهشگران و محققین معاصر از سجاس و مشاهیر آن پرداخته است.

کد خبر 5002233

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب چاپ کتاب سجاس ویروس کرونا محرم 99 شیراز روز خبرنگار ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی گرگان مراسم عزاداری عید غدیر خم شهر سجاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ای کاش زودتر» منتشر شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سوالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و ... می‌پردازد.

مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر است که در سه لایه با خواننده ارتباط برقرار می‌کند. در یک لایه، داستانی یکپارچه از دختری نوجوان است که با ارتباط و دوستی مخفیانه با پسری زندگی‌اش دستخوش ناملایماتی می‌گردد و در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا می‌تواند از بحرانی ناشی از هک گوشی خود توسط دوستش رهایی یابد.

در لایه دیگر، محوریت پاسخ به شبهات و سوالات نوجوانان پیرامون مسئله عفاف و حجاب است که در قالب داستان‌های کوتاه اما به هم پیوسته در طول داستانِ لایه اول توسط معلم مدرسه پرداخته می‌شود و در لایه سوم به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار توسط معلمان و والدین می‌پردازد که چگونه می‌توان با نوجوانان ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را جذب نمود.

این کتاب به قلم سید احمد رضوی کهن و به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب در انتشارات رودآبی به چاپ رسیده است.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • شخصیت‌پردازی در فیلم‌های قهرمان‌محور تعیین‌کننده است/ ماندگاری «بوعلی‌سینا» با تصویر امین تارخ
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • دارابی: چالش‌های جهان معاصر تهدیدی جدی برای میراث فرهنگی هستند!
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد