Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:44:43 GMT

هیچکس به اندازه امباپه به مریخی شبیه نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۸۳۵۴

هیچکس به اندازه امباپه به مریخی شبیه نیست

ریو فردیناند با ستایش از کیلیان امباپه او را با رونالدوی برزیلی مقایسه کرد و گفت از بین همه کسانی که تا حالا دیده ایم هیچکس به اندازه او به رونالدو نزدیک نبوده.

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد و کارشناس فعلی فوتبال انگلیس بعد از پیروزی دیشب پاری سن ژرمن مقابل لایپزیش به ستایش از کیلیان امباپه ستاره جوان تیم فرانسوی پرداخت و او را با رونالدوی برزیلی مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امباپه در PSG نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا تثبیت کرده و در بازی دیشب تیمش هم نمایش درخشانی داشت.

 

فردیناند در استودیوی شبکه انگلیسی بی تی اسپورت با ستایش از پدیده جوان فرانسوی گفت: " از تمام کسانی که تا حالا دیده ایم هیچکس به اندازه او به رونالدو نزدیک نیست. تنها کسی که در سنین نوجوانی توانسته چنین تاثیری در دنیای فوتبال بگذارد مایکل اوون بوده".

 

 

ریو فردیناند در ادامه گفت: " امباپه کاری می‌کند که آدم تصور کند دوباره بچه شده و دارد با همان شور و شوق فوتبال تماشا می‌کند. حتی قبل از اینکه به توپ ضربه بزند مو به تن آدم سیخ می‌شود".

 

 

امباپه تا اینجا با تیم ملی کشورش فرانسه قهرمان جام جهانی شده و با PSG هم چهار بار لیگ1 فرانسه را فتح کرده. او حالا در آستانه فتح چمپیونزلیگ قرار دارد و با این افتخار تنها یک بازی فاصله دارد.

 

 

کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!

در روزی که استقلال به صدر جدول لیگ برتر بازگشت، شکستی دیگر در کارنامه فولاد خوزستان ثبت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که یک مسابقه برای صدر جدول سرنوشت‌ساز بود و یکی برای قعر. استقلال به لطف پیروزی نفسگیری که مقابل شمس آذر به دست آورد، 52 امتیازی شد و صدر جدول را از پرسپولیسِ 53 امتیازی پس گرفت. حالا استقلال و پرسپولیس به ترتیب 11 و 10 امتیاز با سپاهانِ رده سومی فاصله دارند و اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس! + فیلم

نساجی مازندران نیز بردی ارزشمند مقابل تراکتور کسب و با 19 امتیاز، جایگاه خود را در رتبه پانزدهم مستحکم کرد. قهرمان سابق جام حذفی حالا تنها یک امتیاز با فرار از منطقه سقوط فاصله دارد. تراکتور نیز با 40 امتیاز، در جایگاه چهارم باقی ماند و حالا فاصله‌اش با صدر جدول به اندازه 13 امتیاز است. فولاد نیز در اهواز شکست خورد تا با 21 امتیاز، رتبه سیزدهم را به خود اختصاص دهد. تیم عبدالله ویسی حالا تنها دو امتیاز بیشتر از نساجیِ رده پانزدهمی دارد و نامزد سقوط است.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

پیکان 2 - هوادار 2
گل‌گهر سیرجان 2 - استقلال خوزستان 2
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس 3
نساجی مازندران یک - تراکتور تبریز صفر
استقلال 3 - شمس آذر قزوین 2
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

برنامه بازی‌های باقیمانده هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

یکشنبه 2 اردیبهشت
ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک، ساعت 16:30، ورزشگاه فولادشهر
ملوان بندر انزلی - سپاهان اصفهان، ساعت 17، ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!