Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است لیگ دوومیدانی نیمه دوم شهریورماه برگزار شود و به همین منظور جلسه‌ای با نمایندگان باشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات لیگ دوومیدانی قرار است از نیمه دوم شهریور برگزار شود؛ اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و رشد صعودی این ویروس منحوس هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال قرار است پنجم شهریورماه مسئولان فدراسیون دوومیدانی جلسه‌ای با نمایندگان باشگاه‌ها داشته باشند تا در مورد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ و برگزاری مسابقات تصمیم‌گیری کنند. 

در جلسه پیش‌رو قرار است تعداد تیم‌های حاضر در لیگ بررسی شود؛ اما به احتمال زیاد حدود  ۵   یا ۶ تیم در لیگ بانوان و در لیگ مردان هم ۷ یا ۸ تیم در مسابقات لیگ حضور خواهند داشت.

دانشگاه آزاد نیز قرار است در بخش بانوان تیم‌داری کند و هدایت آن هم برعهده سپیده توکلی است.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد فدراسیون دوومیدانی دوومیدانی لیگ دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دستمزد ۱۴۰۳ تغییر می کند؟ / تشکیل جلسه شورای عالی کار

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه ۲۷ فروردین نخستین جلسه شورای عالی کار در سال جدید با موضوع «اصلاح دستمزد ۱۴۰۳» ساعت ۱۷ تشکیل می‌شود.

سال گذشته در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگری ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد؛ این در حالی است که پیش از مصوب شدن حداقل دستمزد به دلیل رد پیشنهاد نمایندگان جامعه کارگری درباره عدد سبد معیشتی آنها به اعتراض جلسه را ترک کردند. در نتیجه مصوبه فقط به امضا نمایندگان دولت و جامعه کارفرمایی رسید.

در ادامه نمایندگان جامعه کارگری خواهان رسیدگی به موضوع و ترمیم حداقل دستمزد با توجه به نرخ تورم موجود کشور شدند. حال باید دید در سیصد و سی‌ام جلسه شورای عالی کار آیا این خواسته جامعه کارگری محقق می‌شود.

کد خبر 6078700 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • آیا دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • آیا دستمزد ۱۴۰۳ تغییر می کند؟ / تشکیل جلسه شورای عالی کار