Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر شناخته شده سریال‌های تلویزیونی بعد از ملودرام،‌ اکشن و تاریخی این بار در مقابل دوربین مجموعه تلویزیونی در فضای جاسوسی- امنیتی قرار گرفته است.

به گفته ابوالفضل صفری تهیه‌کننده «خانه امن»، به تازگی رحیم نوروزی بازیگر شناخته شده تلویزیون، تئاتر و سینما به این سریال تلویزیونی پیوسته و پیچیده‌ترین و متفاوت‌ترین نقش کارنامه کاری‌اش را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقشی که شاید مشابه آن در میان سریال‌های تلویزیونی دیده نشده باشد.

---

بعد از پیوستن قربان نجفی به عنوان داعشی ماجرای "خانه امن"، مادر شدن شهره سلطانی و شیوا ابراهیمی در این سریال، نوبت به بازیگر سریال‌های "پس از باران" و "یوسف پیامبر" رسیده که جلوی دوربین احمد معظمی قرار بگیرد.

"خانه امن" پربازیگر و پرلوکیشن در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده و تا امروز بازیگران زیادی را جلوی دوربینش قرار داده است. بازیگرانی همچون  حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی، سامان دارابی و...

تاکنون صحبت‌های بسیاری درباره پایان تصویربرداری و پخش این سریال مطرح شده اما ابوالفضل صفری اعتقاد دارد که حداقل تا پایان آبان‌ماه تصویربرداری سریال ادامه خواهد داشت و برای پخش سیمافیلم و معاونت سیما تصمیم می‌گیرند.

/تسنیم 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!

تلویزیون در حالی امسال به استقبال نمایشگاه کتاب می‌رود که در دو سال اخیر ویژه‌هایی را تعریف می‌کند و همچون سال گذشته چندین ساعت برنامه زنده را به این نمایشگاه اختصاص می‌دهد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما اعلام کرد که برنامه‌هایی را به طور ویژه برای سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران تدارک دیده‌اند. چرا که او این نمایشگاه را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور می‌داند همچون که در دو سال گذشته سازمان صداوسیما یک نگاه ویژه‌ای به این نمایشگاه داشته است.

به تعبیر برمهانی رویداد فرهنگی همچون نمایشگاه کتاب وجود ندارد که چهار میلیون بازدیدکننده داشته باشد. او به ضبط دو هزار آیتم برنامه در طول برگزاری دوره سی و چهارم نمایشگاه کتاب اشاره کرد که  تمام این تولیدات در طول سال از رسانه ملی پخش شده‌اند. برای هر شبکه در نمایشگاه جایگاه ویژه ایجاد شد تا متناسب با مخاطبان بتواند برنامه خاص و ویژه تولید کنند.

اما او از تدارک ویژه برنامه‌های تلویزیونی برای سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 19 اردیبهشت‌ماه به مدت 10 روز کار خودش را در مصلی امام خمینی(ره) آغاز می‌کند خبر می‌دهد. برمهانی می‌گوید: «امسال کارویژه‌هایی برای تمام شبکه‌های تلویزیونی تعریف شده تا خروجی ویژه با محوریت کتاب و نمایشگاه کتاب تهران برای مخاطبان با سلیقه‌های متفاوت تولید شود.»

66 درصد مردم ایران همراه با تلویزیون و «نون‌خ» صدرنشین

معاون سیما همچنین به برنامه‌سازی تلویزیونی از نمایشگاه کتاب اشاره دارد که این موضوع را در رونق صنعت نشر مؤثر می‌داند.او در این باره گفت: «برنامه‌سازی و فعالیت‌های رسانه‌ای حتما در رونق صنعت چاپ و تیراژ کتاب نقش خواهد داشت. اتفاقی مثل نمایشگاه کتاب که پرحجم در رسانه ملی تبلیغ می‌شود، حتمأ مخاطب توجه ویژه‌ای به آن خواهد داشت.»

این در حالی است که سال گذشته روزانه 12 ساعت پخش زنده «نمایشگاه کتاب تهران» در تلویزیون در دستور کار قرار گرفته بود. به طور مثال شبکه یک برنامه «کتاب اول»، شبکه دو «باغ کتاب» دو شبکه سه با دوربین‌هایش به شبستان مصلی امام خمینی(ره) می‌آمدند و ویژه‌هایی را تدارک می‌دیدند. این اتفاق در دیگر شبکه‌ها هم برقرار بود. حتی «کودک‌شو» هم یک ویژه طنزی را برای خانواده‌ها و فرزندان در مصلی امام خمینی(ره) اجرا کرد.

همچنین رئیس صداوسیما هم بارها به توجه برنامه‌سازان به کتاب و ساخت سریال‌های تلویزیونی از طریق اقتباس تأکید کرده است. همان‌طور که برمهانی و مسئولین در سیما به این نکته اشاره کرده‌اند فیلمنامه‌هایی اقتباسی حول محورِ کتاب‌های جذاب و جدید به دست شورای فیلمنامه رسیده و در حال بازنگری و تصویب است.

اما در عین حال برای فرهنگسازی کتابخوانی و بالا بردن سرانه مطالعه در کشور همچون گذشته نیازمند ساخت سریال‌هایی با موضوع «کتاب» هستیم؛ روزگاری که امثالِ سریال‌هایی تحت عنوان «کتابفروشی هدهد» ساخته می‌شدند. بنابراین علی‌رغم توجه صداوسیما به موضوع کتاب در ایام نمایشگاه کتاب لازم است در طول سال با ساخت برنامه‌های جذاب و سریال‌های ویژه کتاب و یا حتی اقتباس‌گونه، تلویزیون در کنار کتاب باشد نه چند روزِ خاص.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • بازیگر نقش شهید طهرانی مقدم مشخص شد
  • حمید ابراهیمی بازیگر نقش شهید طهرانی مقدم شد
  • حمید ابراهیمی بازیگر نقش شهید طهرانی‌ مقدم شد
  • حمید ابراهیمی بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم شد
  • حمید ابراهیمی بازیگر شهید طهرانی‌مقدم شد