Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@09:59:35 GMT

اعلام وصول سؤال دو نماینده از شریعتمداری

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۴۹۶

اعلام وصول سؤال دو نماینده از شریعتمداری

عضو هیئت رئیسه مجلس سؤال مصری و رشیدی نمایندگان کرمانشاه از وزیر تعاون درباره علت عدم افزایش مستمری نیازمندان را اعلام وصول کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی (چهارشنبه 29 مرداد) در جلسه علنی مجلس سؤالات عبدالرضا مصری و محمد رشیدی نمایندگان کرمانشاه در مجلس از محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره علت عدم افزایش مستمری نیازمندان را اعلام وصول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی اعتبار بودن مجوز‌های بدون شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید امیر سیاح؛ رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر گفت: انتظار داریم که تا پایان مهلت قانونی که پایان اردیبهشت است، حدود دو میلیون مجوز کاغذی دیگر تبدیل به شناسه یکتا شوند.

مقدمه: فعالان اقتصادی هر چه زودتر مجوز‌های کاغذی‌شان را الکترونیکی کنند. درگاه ملی مجوز‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرده همه مجوز‌های کاغذی باید تا امروز الکترونیکی شوند و از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوز الکترونیکی دارای شناسه یکتا نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی، بدون مجوز محسوب می‌شود.

سؤال: تا کنون چه میزان از مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تبدیل شده؟

سید امیر سیاح؛ رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد: از سال گذشته حدود بهمن ماه که به همت صدا و سیما این کار را شروع کردیم تا امروز حدود ۳۲۰ هزار مجوز کاغذی شناسه یکتا گرفتند و انتظار داریم که تا پایان مهلت قانونی که پایان اردیبهشت است، حدود دو میلیون مجوز کاغذی دیگر تبدیل به شناسه یکتا شوند.

سؤال: کدام استان‌ها، صنوف و وزارتخانه‌ها بهترین عملکرد را داشتند و کدامیک ضعیف‌تر عمل کردند؟

سیاح: در بین استان‌ها؛ استان لرستان، همین‌طور استان‌های گیلان، خراسان جنوبی و همدان از همه بیشتر مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کردند و در دستگاه‌ها هم آخرین آماری که داریم به جز مجوز‌های صنفی، وزارت ارتباطات و ورزش بیشتر از همه مجوز‌های کاغذی آنها تبدیل به شناسه یکتا کردند.

سؤال: ضعیف‌ترین‌ها کدام است؟

سیاح: در استان‌ها متأسفانه بوشهر، ایلام و گلستان در قعر جدول هستند. ان‌شاءالله با همت استانداری مربوطه تلاش کنند که زودتر آن‌جا هم زودتر مجوز کاغذی‌شان تبدیل به یکتا شود.

سؤال: دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها ضعیف‌ترینشان کدام است؟

سیاح: آخرین آمار دستگاه‌ها جلوی من نیست.

سؤال: فعالان اقتصادی برای تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید چه اقدامی باید انجام دهند؟

سیاح: هر کسی که پروانه کسب یا هر طور مجوز کاغذی دارد، کافی است که از گوشی خود برود به mojavez.ir در فضای اصلی درگاه ملی مجوز‌ها یک دکمه یا لینکی دارد به اسم تبدیل مجوز قبلی به شناسه یکتا، این لینک را بزند با چهار کد وارد کند، شناسه یکتا می‌گیرد، کاملاً غیرحضوری، کاملاً رایگان و خیلی آسان است. یک کد پستی محل کارش را می‌گیرد، یک کدی که روی پروانه کسب یا مجوز کاغذی اش است را می‌گیرد برای بعضی دستگاه‌ها که از نظر فناوری اطلاعات؛ قدیمی‌تر هستند می‌گوید عکس مجوزت هم بفرست تا ببینم. آنهایی که کد ندارند می‌گوید عکس مجوز هم بفرست. ولی خیلی‌ها که کد دارند دیگر همان کد کافی است و کد ملی و شماره‌ای که پشت کارت ملی دارند می‌گیرد. با این سه کدی که می‌گیرد، شناسه یکتا را ظرف چند دقیقه صادر می‌کند و اسمش می‌رود در بانک اطلاعات کسب و کار‌های کشور.

سؤال: پس خیلی سریع و راحت می‌شود این کار را انجام داد؟

سیاح: بله خیلی آسان و رایگان هم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • اعلام وصول تقاضای اعمال اصل ۸۵ در طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان
  • «طرح قوانین نامعتبر در حوزه کشاورزی» اعلام وصول شد
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت
  • حسین شریعتمداری: منتقدان لایحه حجاب را به سختگیری و بگیر و ببند متهم نکنید
  • بی اعتبار بودن مجوز‌های بدون شناسه یکتا