Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام سراج از شرایط تیم صنعت نفت آبادان در آستانه پایان لیگ نوزدهم گفت.

بهنام سراج سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درباره قراردادش با این تیم و بازی پایانی نفت در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، بهنام سراج در مورد تقابل تیم ‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و ماشین ‌سازی تبریز در هفته پایانی لیگ برتر، به میزان گفت:

ما کاری به جایگاه تیم ‌ها نداریم و برای اعتبار خودمان به میدان می ‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال قابل پیش ‌بینی نیست و ممکن است در جریان یک مسابقه فوتبال اتفاقات زیادی رخ داده و هر نتیجه ‌ای رقم بخورد، ولی ما در همه بازی ‌های اخیر با هدف پیروزی به میدان رفتیم. از این رو به وضعیت ماشین ‌سازی در جدول توجهی نداریم و برای اعتبار و شخصیت خود و صنعت نفت فوتبال با کیفیتی را به نمایش می ‌گذاریم.

سراج با اشاره به اینکه در برخی از دیدارهای اخیر تیمش نتایج خوبی نگرفته و همین اتفاق روی جایگاه آنها در جدول تاثیر گذار بوده است، گفت:

آمار نشان می ‌دهد ما در همه بازی ‌ها خوب بازی کردیم، ولی بدشانس بودیم و توپ ‌هایمان به گل تبدیل نشد. به نظرم بازیکنانم همه سعی خود را کردند تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود و همواره بهترین عملکرد را داشتند. در این هفته ‌ها که وضعیت تیم ما ثابت است و تغییری نمی ‌کند سعی کردم برای بازیکنان انگیزه ایجاد کنم، ولی در همان بازی ‌ها هم متاسفانه با وجود تلاشی که کردیم موفق به کسب نتایج بهتر نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد:

فقط تیم ما نبود که با بی ‌انگیزگی رو به رو شد. پرسپولیس هم همین شرایط را داشت و باید به بازیکنان حق داد. لیگ فرسایشی شد و بازیکنان روز‌های سختی را تجربه کردند. در چنین شرایطی انگیزه حرف اول را می ‌زند. ما از نیم ‌فصل نتوانسته بودیم بازیکن جدید بگیریم. از طرفی در گرمای آبادان تمرین می‌ کردیم و شرایط برای آماده ‌سازی بازیکنان سخت بود. اگر یکی، دو نفر به تیم ما اضافه می‌شدند حداقل بازیکنان از این که تیمشان تقویت شده روحیه می‌ گرفتند و با انرژی ‌تر بازی می ‌کردند، ولی آنها فشار زیادی را تحمل کردند و باید به بازیکنان حق داد که انگیزه خود را از دست دهند.

سراج در پاسخ به این سوال که آیا افت فنی تیم صنعت نفت را ناشی از عملکرد خود می‌ داند یا خیر، گفت:

خیلی‌ ها می ‌گویند من همان بازیکنان اسکوچیچ را در اختیار داشتم، در حالی که این بازیکنان در لیگی که چند ماه طولانی ‌تر شد هرگز پتانسیل روز‌های ابتدایی را ندارند. در روز‌هایی که ما در گرما و شرجی آبادان بدنسازی می ‌کردیم برخی رقبا در تهران و دیگر شهر‌ها آماده‌سازی کردند. در چنین هوایی بدنسازی عملا ممکن نیست. ما نه اردو رفتیم و نه بازیکن جذب کردیم و از همان نفرات و با همان توان بیشتر کار کشیدم. طبیعی است تیم با مشکلاتی رو به رو شود.

بهنام سراج ادامه همکاری با باشگاه صنعت نفت را منوط به توافق طرفین دانست و تصریح کرد:

هیچ صحبتی در مورد ماندن و رفتن من نشده است. از طرفی، صنعت نفت را دوست دارم و شغلم مربیگری است. قطعا دوست دارم در این تیم بمانم، ولی این به آن معنا نیست که تحت هر شرایطی خود را تحمیل کنم. تصمیم با مدیران است، ولی فکر می‌ کنم خوب کار کردم و از هیچ کوششی دریغ نکردم. ضمن این که من وظیفه ‌ام را برای این تیم انجام دادم از جوان‌ هایی استفاده کردم که حالا با تجربه شدند و پتانسیل باشگاه به حساب می ‌آیند. هر مربی بیاید می‌تواند از آنها با اطمینان استفاده کند.

سراج در مورد قرارداد فعلی ‌اش با باشگاه صنعت نفت گفت:

قرارداد من همان قراردادی است که در زمان اسکوچیچ داشتم و هیچ قرارداد جدیدی امضا نکرده بودم. از این کار پشیمان نیستم چرا که در آن شرایط تیم به کمک احتیاج داشت و من برای کمک با همان قرارداد قبلی به عنوان سرمربی به کارم ادامه دادم. امیدوارم شرایط مالی باشگاه صنعت نفت بهتر شود و از فشار کاری روی مدیرانش کم شود. واقعا این تیم و مردم آبادان لیاقت بیشتری دارند.

سرمرب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اتفاقی که در جریان بازی با تیم شهرخودرو رخ داد و او راهی بیمارستان شد افزود:

هیچ بیماری نداشتم و فقط به خاطر اختلاف نظر با داور و اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد عصبی شدم. مشکل خاصی نداشتم و بعد از چکاپ کامل مرخص شدم. شغل ما پر استرس است و در شرایط خاص گاهی فشار زیادی روی مربی وارد می ‌شود.

صنعت نفت آبادان فردا (30 مرداد 99) در هفته پایانی لیگ نوزدهم از ساعت 20:45 مهمان ماشین سازی تبریز است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان بهنام سراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.
امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیوستن مدافع جدید به تیم صنعت نفت آبادان
  • مصطفی نائیج‌پور به نفت آبادان پیوست؛ رسمی
  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • خصوصی سازی فرهنگ، بخش قابل توجهی از استعدادها را نابود کرد
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند